گردشگری و توریسم

کیشوندان و گردشگران با برپایی همایش عمومی به استقبال روز کیش می روند

به گزارش ایرنا – این همایش به عنوان حسن آغاز آیین های نکوداشت این جزیره گردشگری از ساعت 30 / 6صبح 18 آبان از محل اسکله تفریحی آغاز و در مسیر بلوار دریا، جاده اصلی بلوار سنایی به سمت بازار ونوس برگزار می شود.
این همایش در قالب اولین مراسم نکوداشت روز کیش و با همکاری هیئت ورزش های همگانی زیر نظر موسسه ورزش و تفریحات سالم منظقه آزاد و با هدف ترغیب خانواده ها به ورزش و سلامت جامعه، با حمایت جامعه بازاریان و بازرگانان و پخش زنده از شبکه سه سیما برگزار می شود.
20 آبان روز کیش نامیده شده که امسال برای نخستین بار آیین و برنامه هایی ویژه برای معرفی هرچه بیشتر جلوهای فرهنگی و اجتماعی این جزیره به عنوان یکی ازکانون گردشگری کشور و منطقه برپا می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش این روز در حوزه ملی گفت: روز کیش فرصتی برای الگوسازی، معرفی توانمندی‌ها و تبیین شاخصه های برجسته زیست شهری این دیار کهن در سطوح محلی ملی و جهانی است.
سعید پور علی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای این روز در جزیره کیش پیش‌بینی شده افزود: در تلاش هستیم روز کیش را به جشنواره‌ای بیاد ماندنی وسرشار از پیام های موثر تبدیل کنیم و گام ها دیگری برای تحقق شهر خلاق برداریم .
1339

انتهای پیام /*


فرهنگي


روز كيش


همايش


كيش