گردشگری و توریسم

امنیت اجلاس جهانی گردشگری تامین می شود

به گزارش ایرنا سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در نشست با عضو هیات رئیسه سازمان جهانی گردشگری افزود: برگزاری شایسته اجلاس در همدان به مثابه آبروی ایران اسلامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه گردشگری یک صنعت است و امروز برای این صنعت امتیازات ویژه ای در مناطق متعدد جهانی می دهند اظهار داشت: در حوزه امنیتی و انتظامی همواره کمک رسان هستیم چرا که برگزاری یک اجلاس جهانی در فضایی مطلوب آبروی کشور و استان است.
سردار کامرانی صالح عنوان کرد: هر اقدامی که در جایگاهی به نحو مطلوب با هدف معرفی توانمندی های ملی انجام شود در واقع خدمت به نظام اجتماعی است.
وی افزود: برای برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور جلسات متعددی را پیش بینی کرده‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: برخورد مطلوب با گردشگر زمینه ساز معرفی ظرفیت های استان همدان است.
سردار کامرانی صالح گفت: در حوزه میزبانی از مهمان خارجی در اجلاس جهانی گردشگری برنامه ها و تدابیر لازم اندیشیده شده است برای میزبانی شایسته پیش‌بینی و هماهنگی های لازم باید انجام شود.
وی بیان کرد: در اجلاس آسیایی که شهریور ماه در همدان برگزار شد هماهنگی های مطلوبی اصورت گرفت و در این راستا هم امیدواریم شرایط به همین ترتیب در میزبانی از اجلاس جهانی پیش برود.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری 21 تا 25 آبان با حضور نمایندگان 150 کشور در همدان برگزار می شود.
9904/2087

انتهای پیام /*


فرهنگي


اجلاس جهاني گردشگري


همدان 2018


امنيت