گردشگری و توریسم

لرستان و چهارمحال درحوزه گردشگری همکاری گسترده داشته باشند

به گزارش ایرنا اقبال عباسی عصر امروز در نشست مشترک استانداران لرستان و چهارمحال بختیاری در بخش زلقی الیگودرز اظهار داشت: اطلاعات، ارتباطات و انتظامات بدون یکدیگر بی معنا هستند و منجر به توسعه نخواهند شد و اگر هم رخ دهد بی فایده است.
وی با بیان اینکه اکنون بحث توسعه بیشتر در حوزه خدمات است، افزود: باید در حوزه خدمات تلاش های بسیار بیشتری انجام دهیم و این محقق نخواهد شد مگر اینکه در زمینه ارتباطات قدم های اساسی و اصولی برداشته شود.
استاندار چهارمحال بختیاری بیان کرد: باید ابتدا ارتباطات زمینی و پس از آن هوایی و مجازی بین این 2 استان و دیگر مناطق گردشگری کشور و جهان بیشتر شود.
عباسی ادامه داد: جاده ارتباطی بین 2 استان چهارمحال و لرستان با توجه به ظرفیت های بالای گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: مسئولان دستگاه ها و مردم این 2 استان می توانند در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی و ارائه خدمات در حوزه های مختلف اقدامات و همکاری های بسیاری را انجام دهند.
استاندار چهارمحال بختیاری یادآور شد: امیدواریم از این پس شاهد ارتباط و همکاری 2جانبه بسیار بیشتری بین استان لرستان و چهارمحال بختیاری در زمینه احداث راه زمینی، توسعه ارتباطات و همچنین توسعه صنعت گردشگری باشیم.
7279/7264/7273

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنعت گردشگري


اقبال عباسي


بخش ذلقي