گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

هیات های خارجی فرصتی برای توسعه گردشگری البرز است

به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز پنجشنبه دربازدید از اماکن تفریحی، اقامتگاهی و گردشگری استان در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت : میزبانی مسابقه های ورزشی بین المللی و ورود هیات های تجاری خارجی به استان البرز باید به عنوان فرصتی مناسب برای رونق بخشی به صنعت گردشگری تلقی شود.
استاندار البرز گفت: امکانات و ظرفیت های خوبی برای پذیرایی و جذب گردشگران در البرز داریم اما توسعه آنها ضروری است.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: این استان همواره پذیرای سرمایه گذاران داخلی و خارجی و میزبانی مسابقات ورزشی و… در سطوح ملی و بین المللی است بنابراین باید امکانی برای اقامت و پذیرایی از مهمانان داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به ظرفیت های بزرگی که در حوزه گردشگری البرز وجود دارد باید با حمایت بیشتر سرمایه گذاران، توجه بخش خصوصی را به این بخش معطوف کرد.
وی ادامه داد: در مجموعه هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت، جلوه های بصری بسیار خوبی وجود داشت و از معماری های اصیل ایرانی، اسلامی و بومی البرز نیز استفاده شده بود.
استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که این مجموعه ها، حفاظت از محیط زیست را سرلوحه امور خود قرار داده و حتی برای توسعه مبادرت به قطع درختان و از بین بردن فضای سبز نکرده اند.
وی افزود: بخش خصوصی در حوزه گردشگری و سایر بخش های مستعد البرز با قدرت حضور دارد از این رو بانک ها باید با نگاه ویژه ای این امور را دنبال کنند چراکه قسمت بزرگی از کار انجام شده و برای تکمیل آن نیازمند تسهیلات هستند.
نجفی اضافه کرد: دولت همواره درصدد جلب و جذب مشارکت های بخش خصوصی است از این رو با اهتمام ویژه ای درصدد تسهیل در این راستا می باشد.
وی گفت: در استان البرز نیز با جدیت به دنبال حل مشکلات و موانع بخش خصوصی و ایجاد بسترهای مناسبی برای سرمایه گذاری هستیم.

7411/ 6155

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


سرمايه گذاران


البرز