گردشگری و توریسم

نرخ بلیط هواپیمایی کیش ایر کاهش یافت

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا قائدیان افزود: با توجه به افزایش نرخ بلیت هواپیما، به منظور تامین رفاه مسافران و شهروندان و کاهش هزینه های سفر برای گردشگران و ساکنان کیش، با دستور دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش نرخ بلیط هواپیما در مسیر تهران – کیش و بالعکس کاهش یافت.
وی گفت: براین اساس از چهارشنبه 31 مرداد و همزمان با عید سعید قربان، نرخ یک طرفه بلیت هواپیما در مسیر کیش تهران و بالعکس برای مسافران در هر لگ پروازی از سه 340 هزار تومان به 275 هزار تومان کاهش یافت.
وی اظهار داشت: همچنین برای شهروندان جزیره کیش بلیت مسیر پروازی کیش – تهران در هر لگ پروازی با قیمت 226 هزار تومان عرضه می شود.
قائدیان گفت: شهروندان جزیره کیش می توانند با همراه داشتن کارت کیشوندی و مراجعه به دفاتر فروش هواپیمایی کیش نسبت به خرید بلیت در مسیر کیش – تهران یا بالعکس با مبلغ 226 هزار تومان در هر لگ اقدام کنند.
به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اختصاص پروازهای کیش ایر به مسیرهای از مبدا کیش و یا منتهی به کیش و افزایش ظرفیت صندلی های سیستمی از دیگر برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش برای رونق گردشگری ، تثبیت قیمت ها ودرنهایت ایجاد رقابت بین ایرلاین ها درجهت کاهش هزینه های بلیت هواپیما است.
6993

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


بلیط


هواپیما