اخبار گردشگری

پیشنهاد نجومی استقلال به امید ابراهیمی

امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال یکی از مهمترین بازیکنان استقلال در چند سال اخیر و نیز جزوه بهترین های ایران در روسیه بود. او عملکرد فوق العاده ای داشت و با تمجید همه رسانه ها روبرو شد و نگاه بسیاری را به خود جلب کرده استامید ابراهیمی

امید ابراهیمی در درباره آینده اش گفت:«فعلا فقط می خواهم استراحت کنم و پس از آن برای آینده تصمیم خواهم گرفت.» استقلالی ها در تلاش هستند تا قرارداد او را تمدید کنند ولی تا این لحظه موفق نشده اند.

وینفرد شفر و مسئولان استقلال بابت پیشنهادات خارجی به این بازیکن نگران هستند و دوست دارند او امسال هم در استقلال بماند. جالب این که مسئولان استقلال پیشنهاد قابل توجهی به هافبک ملی پوش خود داده اند که در آن آپشن های زیادی هم دیده می شود.

استقلالی ها قصد دارند به هر طریقی هافبک خود را برای ماندن متقاعد کنند، هر چند که ابراهیمی در ایران فقط برای استقلال بازی می کند.

گفتگو با امید ابراهیمی در مورد پیشنهاداتش از اروپا و کشورهای دیگر

هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت:از اروپا و کشورهای دیگر با من تماس می گیرند اما فعلا می خواهم استراحت کنم، ان شاالله بعد از مشورت برای آینده ام تصمیم می گیرم. به گزارش وبسایت نود، امید ابراهیمی با حضور در برنامه ۲۰۱۸ شبکه سوم در خصوص مسابقات جام جهانی گفت:جو جام جهانی فوق العاده سنگین است و طبیعتا همه تیم های دنیا به این مسابقات می روند تا خودشان را نشان بدهند.

وی با اشاره به اینکه در شهریور ماه وارد ۳۱ سالگی خواهد شد در خصوص پیشنهاداتش گفت:به هر حال از اروپا و کشورهای دیگر با من تماس می گیرند، چون فشار زیادی را تحمل کردم تصمیم گرفته ام فعلا استراحت کنم اما به هر حال کمی آزادانه فکر می کنم و بعد از مشورت سعی می کنم تصمیم خوب بگیرم.خدا را شکر می کنم که زحماتم به نتیجه رسید و خوشحال کننده است که بعد از این همه سال توانستم بازی های خوبی انجام بدهیم.

هافبک ملی پوش استقلال در خصوص حمایت اهالی روستای زرندین از وی گفت:من هیچوقت فراموش نمی کنم از کجا به اینجا رسیدم، این روستا از توابع شهرستان نکا است، همشهریان من هم همیشه به من لطف دارند.من سالیان سال در بندرعباس و تهران و اصفهان تلاش کردم که به اینجا برسم.