اخبار گردشگری

بازتاب اینستاگرام فیفا به حذف تیم ملی

در گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ایران با برابری یک بر یک مقابل پرتغال در جایگاه سوم قرار گرفت و از راه یابی به مرحله بعد بازماند.فیفا

ایرانی ها که تا دقیقه پایان به حمله ادامه دادند مورد تمجید و تقدیر بسیاری از رسانه ها از جمله فیفا قرار گرفتند.

صفحه جام جهانی فیفا در فضای مجازی پس از حذف قدرتمندانه ایران از این رقابت نوشت:شما ایرانی ها به جام جهانی مهارت، تعصب و رنگ بخشیدید. امشب شب شما نبود.

فیفا:تاسف ایران از عدم صعود به مرحله بعد

تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بامداد سه شنبه به نقل از جهانبخش نوشت:عملکرد ناامید کننده ای برای ما بود، چندین موقعیت خلق کردیم اما متاسفانه موفق به گلزنی نشدیم؛ در دقایق پایانی بازی هم فرصت خیلی خوبی برای گلزنی داشتیم اما با فاصله کمی از کنار دروازه راهی اوت شد، می توانستیم گل بزنیم و پیروز شویم، همانطور که همه دیدند ما نهایت تلاشمان را برای پیروزی انجام دادیم اما موقعیت هایمان را از دست دادیم.

تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در یک بازی هیجان انگیز، پرتغال – قهرمان یورو ۲۰۱۶ – را با نتیجه ۱ – ۱ متوقف کرد؛ نتیجه ای که نه تنها شایستگی های ملی پوشان ایران را به رخ جهانیان کشید بلکه موقعیت نخست را از پرتغال گرفت و بدین ترتیب آخرین شوک کی روش به قلب «کریستیانو رونالدو» و یارانش نشست؛ چرا که آن ها می بایست در مرحله حرفی به مصاف اروگوئه بروند، تیمی که با ماکزیمم امتیاز ممکن راهی این مرحله شده است.