اخبار گردشگری

اظهارات اوسیانو داکروز معاون کارلوس کی روش در مورد موفقیت تیم ملی

اوسیانو داکروز، معاون کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با «رادیو مارکا» اسپانیا ، با اشاره به پیروزی ایران برابر مراکش گفت:ما به همانند همیشه اعتماد به نفس داریم چون ماه ها برای داشتن چنین اعتماد به نفسی کار کرده ایم. می دانیم که می توانیم به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کنیم.اوسیانو داکروز

وی ادامه داد:ما با سه تیم خیلی قدرتمندی همگروه هستیم و می دانیم که کارمان در گروه B دشوار است، اما خوشحالیم که به عنوان بالانشین گروه پا به بازی دوم مان می گذاریم. در مورد مراکش هم باید بگویم که نمی توانیم آنها را به خاطر شکست در بازی اول شان از بین کاندیداهای صعود به دور بعد کنار بگذاریم و قطعاً آنها اسپانیا و پرتغال را به دردسر خواهند انداخت.
دستیار کارلوس کی روش در خصوص بازی چهارشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا نیز یادآور شد:کلید موفقیت مقابل اسپانیا این است که اجازه فکر کردن به آنها را ندهیم.
اوسیانو در آخر در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می کنید که عزل لوپتگی از سرمربیگری اسپانیا روی این تیم تأثیر گذاشته است؟»، خاطرنشان کرد:خیر، اسپانیا همچنان تیم قدرتمندی است.

اوسیانو:می خواهیم تاریخ را در فوتبال ایران خلق کنیم

اوسیانو داکروز مربی تیم ملی فوتبال ایران در کناره تمرین روز (یکشنبه) درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت:خیلی خوشحال هستیم که در بازی ابتدا مقابل مراکش کارمان را به خوبی انجام دادیم و از سال ۲۰۱۵ روی این برنامه کار کرده بودیم.

او افزود:آرزو و رویا ما صعود به دور دوم رقابت ها است و مطمن هستیم انرژی های خوبی به تیم ما منتقل شده است. البته به قول کی روش ، وظیفه داریم که جایگاه پیراهن ایران را بالا نگه داریم و باعث سربلندی مردم ایران شویم.

کروز ادامه داد:از مربیان اسپانیا و پرتغال آشنایی خوبی داریم و این مساله می تواند به ما کمک کند، اما بازیکنان باید بدانند این ۲ تیم توانایی های بالایی دارند و باید آماده باشند.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شانس صعود ایران به مرحله بعد جام جهانی خاطرنشان کرد:سال های زیادی روی تیم ملی کار کردیم و می خواهیم تاریخی را در فوتبال ایران خلق کنیم. از طرف بازیکنان و کادرفنی قول می دهم که همه تلاش می کنند که این رویا محقق شود.