اخبار گردشگری

حرف آخر مامه تیام برای تمدید با استقلال

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان توافق اولیه آبی ها با مامه تیام صورت گرفت و حالا مدیران آبی منتظر حضور مهاجم سنگالی در تهران هستند تا قرارداد جدیدی را با این بازیکن به امضا برسانند.مامه تیام

البته پیش از این پس از درخشش تیام درلیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، یک مدیربرنامه ایرانی برای او پیشنهاد مالی بزرگی را برای مهاجم سنگالی از طرف باشگاه الکویت فراهم می کند و تیام نیز رضایت می دهد تا در صورت کامل شدن انتقال، این مدیربرنامه نیز حق الزحمه خود را دریافت کند.که با مساعدت مسئولان باشگاه استقلال این انتقال کنسل شد.

شرط جدید مامه تیام ؛ فقط ۶ ماهه!

مامه تیام تأکید کرد که باید قرارداد کوتاه مدت بین دو طرف فسخ و قرارداد تازه ای امضا شود. این بازیکن به افتخاری گفت:«من بیش از ۶ ماه قرارداد نمی بندم. یعنی قرارداد یکساله ما اعتبار نخواهد داشت و باید درباره ۶ ماه همکاری بحث کنیم. من تا نیم فصل در استقلال خواهم بود و پس از آن درباره آینده ام تصمیم می گیرم.» باشگاه اما این پیشنهاد را فعلاً قبول نکرده و قرار است دو طرف دوباره پای میز مذاکره بنشینند.

استقلال در این زمینه هم ضعیف عمل کرد. با آنکه مامه در کویت گیر کرده بود و پول نیاز داشت، استقلال علیرغم پرداخت آن، دوباره در موضع ضعف قرار دارد. بی شک باشگاه می توانست در این زمینه هوشمندانه تر عمل کند و حداقل از مامه امتیاز بگیرد. به نظر می رسد با توجه به تأکید این بازیکن برای امضای قرارداد ۶ ماهه، استقلال مطابق تمام قراردادهایش به میل تیام رفتار می کند و تا نیم فصل با او امضا خواهد کرد. فعلاً مامه به تعطیلات رفته و قرار است پس از پایان دوره استراحتش به ایران بازگردد و با استقلالی ها پای میز مذاکره بنشیند.