اخبار گردشگری

مراکز خرید گرجستان

گرجستان کشور است آسیایی که ما بین دریای خزر و دریای سیاه قرار دارد وهمچنین زیبای بی نظیر و جاذبه های گردشگری این کشور توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند ، گرجستان علاوه بر مکان های دیدنی تاریخی و طبیعی از مراکز خرید بسیار بزرگ و مدرنی برخوردار است که اکثر گردشگران را برای خرید یادگاری از این کشور زیبا و تماشایی و سوغاتی را به خود جذب می کند .

یکی از تفریحات مورد علاقه بسیاری از گردشگران و بازدید کنندگان کشور گرجستان خرید و گردش در مناطق تجاری است به عبارتی امروزه مراکز خرید کشورها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری به حساب می آیند ، مراکز خرید کشور گرجستان چیزی فراتر از یک فروشگاه و مکان تجاری هستند در واقع مراکز خرید گرجستان علاوه بر اینکه از تعداد و تنوع بالایی برخوردارند از انواع امکانات سرگرمی و تفریحی مانند سینما ، محوطه های مخصوص بازی کودکان و …. برای گذراندن لحظات شاد برای اعضای خانواده نیز برخوردارند .

 

با مسیر سبز همراه باشید تا شما گردشگران تور گرجستان را با برترین مراکز خرید گرجستان آشنا کنیم .

 

 

برترین مراکز خرید گرجستان

مرکز خرید تفلیس سنترال ( Tbilisi Central ) 

یکی از فروشگاه های بزرگ شهر تفلیس که دارای ویژگی های بسیاری از قبیل رستوران های با کیفیت عالی ، کافه تریا و پارکینگ وسیع با گنجایش ۳۰۰ وسیله نقلیه می باشد مرکز خرید تفلیس سنترال است که در قسمت مرکزی و پرجمعیت شهر تفلیس قرار دارد .

این مرکز خرید مدرن با مساحت ۴۷ هزار متر مربع و ۱۱۱ فروشگاه به مکانی برای خرید گردشگران و بازدید کنندگان از محصولات معروف جهانی و محلی مانند کیف و کفش ، وسایل الکتریکی و دیجیتال ، لوازم ورزشی ، پوشاک برای تمام سنین تبدیل شده است .

گردشگران علاوه بر خرید از این فروشگاه می توانند لحظات شادی را در رستوران ها با غذاهای سنتی و بین المللی و انواع نوشیدنی داشته باشند .

مرکز خرید درای بریج ( dry bridge ) 

گردشگران علاقه مند به صنایع دستی وعتیقه جات می توانند از قدیمی ترین مرکز خرید تفلیس یعنی درای بریج دیدن کنند ، این بازار قدیمی یکی از بهترین بازارهای شهر تفلیس برای خرید اجناسی سنتی مانند ظروف سفالی ، فرش و گلیم ، نقاشی ، بدلیجات ، آکاردئون ، سماور و لوازم برقی و ظروف شیشه ای و فلزی است و همچنین بازار درای بریج در شرایط آب و هوایی مناسب و مطلوب هر روزه از ۱۰ صبح تا ۵ عصر پذیرای خریداران است ، نکته جالب در این بازار این است که در ایام تعطیل و آخر هفته ها تعداد فروشندگان و بازدید کنندگان از سایر روزها بیشتر می شود .

مرکز خرید کارواسلا ( Karvasla ) 

مرکز خرید کارواسلا در سال ۲۰۱۰ با مساحت ۱۸۲۸۶ متر مربع در ۸ طبقه با ۴۰۰ فروشگاه ، پارکینگ با گنجایش ۳۰۰ وسیله نقلیه ، رستوران ، کافه ، سینما ، سالن تئاتر ، موزه ، مراکز تفریحی برای کودکان و بزرگسالان ، سالن ورزشی و کافی نت در شهر تفلیس بنا شد .

مرکز خرید کارواسلا هر ساله گردشگران بسیاری را به دلیل برگزاری مراسم و فستیوال هایی از قبیل روز عشاق ، جشن سال نو ، فستیوال زیبایی ، فستیوال نمادهای عروسکی و فستیوال موسیقی به حود جذب می کند .

در آخر مسیر سبز سفری مهیج و پر از خرید های متنوع و عالی را برای شما گردشگران تور گرجستان آرزومند است .