اخبار گردشگری

هتل لیپار چابهار

امکان رزرو این هتل توسط “رزرواسیون مهر” مقدور می باشد. رزرو هتل لیپار چابهار

به چابهار که می رویم درکنارساحل نیلگون دریای عمان هتل چهارستاره لیپار خود نمایی می کند. هتل لیپار یکی ازبهترین مراکز اقامتی چابهار و هتلی تازه بازسازی شده است که با بهترین و جدیدترین امکانات در حال سرویس دهی می باشد.

اکثر اتاق های هتل رو به دریاست، با تماشای منظره دریا از پنجره هتل لیپار اقامت خود را به یاد ماندنی کنید، تماشای طلوع و غروب خورشید خاطره ای است که کمتر از یادها می رود. با پیاده روی کوتاهی از هتل می توانید به دیدن ساحل بکر دریای عمان و تماشای تلاقی موجهای زیبا با صخره بروید و لذت ببرید.

از اینجا به سازمان منطقه آزاد تجاری همچنین مجتمع های تجاری از جمله : صدف، صالحیار، فردوس، تیس، بازار طلا و ابریشم نزدیک هستید به طوریکه با طی مسیری کوتاه می توانید در تنوع اجناس اینجا خرید های خود را انجام دهید.

هتل لیپار چابهار در ۳ طبقه احداث شده و کافی شاپ هتل در لابی نیز پذیرای مسافران می باشد. رستوران بین المللی هتل لیپار با سر آشپز حرفه ای شما را میهمان لذیذ ترین غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی می کند.

اگر علاقه مند به غواصی هستید، کمی پایین تر از هتل کلبه غواصی شما را به این تفریح جذاب دعوت می کند. با سفر به چابهار و رزرو هتل لیپار اقامتی ماندگار را در ذهن خود ثبت نمایید.
دلایل انتخاب هتل لیپار :

برخورداری از چشم انداز زیبای دریا و فاصله کم تا منطقه آزاد تجاری، امکانات اقامتی مطلوب و رستوران بین المللی از دلائل انتخاب این هتل است.

آدرس: چابهار- منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

فاصله تا فرودگاه: ۴۵ دقیقه با ماشین

هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهارهتل لیپار چابهار