اخبار گردشگری

هتل مریم کیش

امکان رزرو این هتل توسط “رزرواسیون مهر” مقدور می باشد. رزرو هتل مریم کیش

آدرس هتل : استان هرمزگان ، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش.

فاصله تا فرودگاه :۱۰ دقیقه با ماشین

امکانات : یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، سرویس فرنگی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، کافی شاپ

دلایل انتخاب:این هتل با ظاهری شبیه به کیک عروسی در شب رخ نمایی می نماید این هتل در نزدیکی بازار مروارید و پردیس ، پانیذ ، مجتمع تجاری و فروشگاه بال می باشد که ساز جذابیتهای اولیه این هتل میباشند ، ولی پرستیژ خاص این هتل در لابی ، درب ورودی ، اتاقها این هتل را تبدیل به یک هتل برگزیده نموده اند . جذابترین نکته در مورد این هتل رستوران زیبا با موسیقی آرام و غذاهای اعجاب انگیزش میباشد ، در هنگام مسافرت به جزیره کیش ، از راننده های تاکسی آدرس رستورانهای خوب را نگیرد بلکه مستقیما رستوران این هتل را امتحان کنید ، خصوصا غذایی با نام ” مخلوط دریایی ”

خدمات :

هتل سورینت مریم داراى رستورانهاى: شبنم با تعداد ۱۲۰صندلى و با ارائه غذاهاى ایرانى، فرنگى و دریایى. بام هتل سورینت مریم کیش با تعداد ۱۲۰ صندلى و با ارائه صبحانه. کافى شاپ در لابى هتل مى باشد .

امکانات رفاهى هتل سورینت مریم شامل: تلویزیون ماهواره اى، دى وى دى (اتاق)، اینترنت در داخل اتاق ها یا فضاى هتل، کافى نت، روم سرویس ( ۲۴ ساعته )، مینى بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، صندوق امانات در داخل اتاق، سونا، جکوزى ( خشک و بخار )، سالن بدنسازى، سیستم خنک کننده (تهویه مطبوع)، برق اختصاصی، سیستم آتشنشانى می باشد.

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش
هتل مریم کیش

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش

هتل مریم کیشهتل مریم کیش