اخبار گردشگری

افتتاح نمایشگاه اعلام برنامه های نوروز ۹۳ با حضور ۱۴نهاد کشور

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ – تهران – ایرنا – نمایشگاهی در خصوص اعلام برنامه های نوروز ۹۳ روز یکشنبه با حضور دست کم ۱۴ دستگاه و نهاد کشور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گشایش یافت.

به گزارش روز یکشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این نمایشگاه با حضور اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر برپا شده است.

در این نمایشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه آهن، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه های کشور، وزارت صنعت و معدن، سازمان شهرداریها و دهیاری های وزارت کشور، کانون اتومبیلرانی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان جوانان و سازمان امداد و نجات هلال احمر، پلیس راهور، سازمان تعزیرات حکومتی، اورژانس و سازمان صدا و سیما در غرفه هایی جداگانه برنامه هایی خود را در نوروز ۹۳ اعلام می کنند.

همچنین امروز وظایف و اقدامات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در مراسمی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشریح می شود.

در مراسمی که امروز (یکشنبه) در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره رویکرد این سازمان درباره سفر و گردشگری در نوروز ۱۳۹۳ و معاون گردشگری کشور درباره اقدامات صورت گرفته در ستاد هماهنگی خدمات سفر سخنرانی می کنند.

افتتاح نمایشگاه اعلام برنامه های نوروز 93 با حضور 14نهاد کشور

افتتاح نمایشگاه اعلام برنامه های نوروز 93 با حضور 14نهاد کشورافتتاح نمایشگاه اعلام برنامه های نوروز 93 با حضور 14نهاد کشور