اخبار گردشگری

ثبت‌نام تورهای رایگان گردشگری در شهرری آغاز شد

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ – قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران از برپایی تورهای ری‌گردی برای تمامی شهروندان، زائران و مسافران این منطقه خبرداد.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، اصغر عطائی به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری اشاره کرد و گفت: تورهای نوروزی ری گردی از سوم تا دوازدهم فروردین با محوریت مرکز ری شناسی شهرداری منطقه ۲۰ برپا می شود و تمام شهروندان علاقه‌مند از سرتاسر شهر تهران، زائران و مسافران شهرری می توانند از این امکانات فرهنگی به صورت رایگان استفاده کنند.

عطائی معرفی آثار تاریخی و مذهبی و شناساندن پتانسیل های سرمایه گذاری شهرری را از مهمترین اهداف تورهای گردشگری برشمرد و افزود: حضور راهنمای تور و توزیع بسته های فرهنگی از نقاط قوت این تورهای یک روزه است که تمهیدات لازم برای حضور بیش از ۲ هزار شهروند پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: آرامگاه شیخ صدوق(ع)، برج طغرل، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان، برج نقاره خانه، گنبد اینانج ،کوه بی‌بی شهربانو و زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله محل‌های مورد بازدید است.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در تورهای نوروزی ری گردی می‌توانند به مرکز ری شناسی واقع در میدان شهید مدرس و غرفه های اطلاع رسانی که در میادین اصلی این منطقه بر پا می‌شود مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۹۷۲۱۱۸ تماس بگیرند.

ثبت‌نام تورهای رایگان گردشگری در شهرری آغاز شد

ثبت‌نام تورهای رایگان گردشگری در شهرری آغاز شدثبت‌نام تورهای رایگان گردشگری در شهرری آغاز شد