اخبار گردشگری

کشف جنجالی ۵۴ دست قطع شده انسان از بین برفها!

تصویری دلخراش و نگران کننده در فضای مجازی منتشر شد تا خبری جنجالی تر همراه آن دست به دست شود ، تصویری از تعداد زیادی دست بریده انسان که هنوز هیچ کس نمی داند از کجا و چطور میان برف ها قرار گرفته است.قطع دست

خبرگزاری های محلی خاباروفسک روسیه از کشف کیسه ای پر از دست های بریده انسان خبر داد ، دست هایی که مشخص نیست متعلق به کیست . طبق گزارشات این کیسه داخل رودخانه ای یخ زده در منطقه ی شرق سیبری و نزدیک چین کشف شده است.

از قرار معلوم یک دست های قطع شده که داخل کیسه نبود و جایی دورتر از محل کشف کیسه مربوط کشف شده است ۱۸ مایل با فاصله در منطقه ی سردسیر افتاده بود که توسط یکی از مردم محلی دیده شد و بعد از آن کیسه ی اصلی در محل اعلام شده کشف شد.

هنوز هیچ نظر قطعی و یا خبری مبنی بر ماجرای این دست ها منتشر نشده است اما برخی در این مورد نظرات مختلفی دارند ؛ به عقیده ی عده ای این دست ها دستان بریده شده ی سارقان هستند که برای اجرای حکم و مجازات آنها برای دزدی قطع شده اند و به عقیده ی برخی دیگر این دست ها توسط قاچاقچیان جسد به طرز بیرحمانه ای قطع شده است . پلیس محلی تمام مناطق اطراف را بررسی کرده است اما هنوز به موردی مشکوک و مربوط به این ماجرا نرسیده است.