اخبار گردشگری

راهنمای بهترین زمان سفر با تور دبی

همیشه افراد در پی آن هستند تا سفر خود را برای بهترین زمان ممکن مقصد تنظیم کنند تا کیفیت بالایی را تجربه کنند. اما این خواسته نیازمند توجه به جزئیاتی ست که لازمه ی آن آشنایی دقیق با شرایط تورهای آن مقصد است.

اگر قصد سفر با تور دبی را دارید، حتماً می دانید که دمای بالای هوا و همچنین رطوبت بسیار شدید در فصل های گرم کمی طاقت فرساست و صرفاً ممکن است قیمت های پایین یا اجبار به سفر یا تعطیلات موجب سفر به این مقصد شود و فصل های سرد سال زمان بهتری برای سفر بدین مقصد هستند.

در این متن، آژانس مقتدر سیر، از مجریان مستقیم تور دبی تلاش می کند شما را با جزئیات بیشتری از این تورها آگاه کند. شهر دبی به عنوان یک مقصد مدرن گردشگری، از محبوب ترین مقاصد دنیاست و همین امر باعث می شود تا در فصل های سرد سال جمعیت زیادی به این شهر زیبا سفر کرده نتیجتاً هزینه های سفر به آن بالاتر رود و مشخصاً تورهای گردشگری نیز قیمت بالاتری دارند.

بنابراین صرف زمان مناسب قیمت مناسب را به همراه ندارد و مشخصاً این بهترین انتخاب نخواهد بود. در حقیقت اگر فاکتور قیمت هم وارد این معادله شود، می توان گفت اسفندماه بهترین ماه سفر به دبی است. اسفند به واسطه ی آن که ماه پایانی سال است بسیاری را مشغول کارهای روزمره خود کرده و این اتفاق عملاً امکان سفر را از ایشان می گیرد. با این کاهش تقاضا عملاً فصل سردی وجود دارد که درخواست کمی داشته و هزینه ی آن پایین تر است.

چه دیدنی هایی در دبی وجود دارد؟

دبی در جهان به عنوان یک شهر تجاری-بازرگانی شناخته می شود. اکثر بازرگانان بزرگ جهان، به واسطه حضور بزرگان بازار خود و همچنین قوانین خاص این کشور برای بازرگانی به این شهر سفر می کنند. همین امر باعث رونق اقتصادی این شهر شده و همچنین به ارتقا سطح تفریحات آن به لاکچری تأثیر زیادی داشته است. مراکز تجاری و فروشگاه ها هم از سطح های معمولی تا لاکچری در تعداد زیاد در این شهر وجود دارد که عامل مهمی در سفر به این شهر است.

به گزارش ویرلن؛ علاوه بر این سواحل تجهیز شده و صحراهای آماده سازی شده بر گشت و گذار هم از جاذبه های طبیعی آن هستند. اما دبی به این مقدار هم اکتفا نکرده و دست به ساخت جاذبه های مدرن و خاصی زده است. از معماری و ساخت برج های عظیم تا پیست های اسکی و باغ های گل. برای آشنایی دقیق با این موارد می توانید در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام مقتدر سیر عضو شده و هر روز با یکی از این جاذبه های خاص و دیدنی آشنا شوید.

با چه پروازی به دبی برویم؟

با توجه به چند وجهی بودن علت مسافرت برای مسافران دبی، تعداد مسافران این مقصد بسیار بالا بوده و معمولاً به صورت روزانه و هر روز چندین پرواز برای این مقصد وجود دارد. این پروازها دارای کلاس های قیمتی متفاوتی هستند که شرایط هر فرد مشخص می کند که از کدامیک برای سفر خود بهره ببرد. عمده ترین ایرلاین های فعال در این مقصد ماهان، ایرعربیا و امارات ست. ایر عربیا ارزان ترین قیمت ها و امارات بالاترین قیمت ها را دارند.

نکته ی بسیار مهمی که در زمینه پروازهای ایرعربیا باید در نظر داشت مقصد و فرودگاه آن است. این پروازها در شهر شارجه فرود آمده و مسیر بین شارجه تا دبی با اتوبوس در زمان حدوداً ۴۰ دقیقه ای طی می شود در صورتی که پروازهای دیگر در شهر دبی به زمین خواهند نشست.

شرایط تور دبی نوروز چیست؟

همان طور که در بالا اشاره شد، مشغله ی زیاد اکثریت افراد در اسفندماه اجازه ی سفر به ایشان نمی دهد. اما تعطیلات متراکم و برای عده ای طولانی در نوروز این فرصت را برای بسیاری فراهم می کند تا به فکر سفر باشند. نکته ی مهم در نوروز آن است که دمای هوا همچنان در وضعیتی مناسب و ایده آل قرار داشته و این باعث می شود تور نوروزی دبی سفری لذت بخش را رقم بزند.

آژانس مقتدر سیر تورهای نوروز دبی را از اواخر دی ماه در سایت خود عرضه کرده و مسافران می توانند تا پایان اسفند ماه نسبت به خرید آن اقدام کنند. اما نکته ی مهم آن است که تاریخ های مناسب و هتل های ویژه و خاص در هفته های اولیه اسفند به پایان می رسند و تاریخ های میانی نوروز باقی می ماند. بنابراین اگر به فکر سفر به دبی در نوروز هستید به صفحه تور دبی نوروز ۹۷ در سایت مقتدر سیر رفته و پس از بررسی و هرچه سریعتر نسبت به خرید تور اقدام کنید.