اخبار گردشگری

ارزان ترین بلیط هواپیما خارجی و داخلی را با گردشا و تیک بان تجربه کنید!

روزانه تعداد زیادی به سفر می روند که از میان این افراد عده ای برای برای سپری نمودن تعطیلات و عده ای دیگر برای انجام کارهای تجاری به سفر می پردازند. اما وجه مشترک میان این افراد مقوله سفر می باشد که تمامی آنها در طول سال با آن مواجه هستند. امروزه با افزایش دسترسی مردم به اینترنت و رونق خرید اینترنتی و از راه دور، سامانه های متنوعی در حوزه فروش بلیط هواپیما خارجی ایجاد گردیده است که با ارائه خدمات متنوع به کاربران خود توانسته اند افراد زیادی را به سمت خود جلب نمایند. دو سامانه رزرو پرواز خارجی تیک بان (Tikban) و گردشا نیز با بررسی جامعه هدف خود و نیازهای آنان اقدام به راه اندازی سامانه ای نموده اند که بتوانند به ارائه خدمت به مسافران سفرهای داخلی و خارجی بپردازند.

سفر به تمام نقاط دنیا

سامانه خرید بلیط خارجی گردشا (Gardesha) و تیک بان با تحولات جدیدی که در صنعت گردشگری بوجود آمده است با ارائه خدمات آنلاین فروش بلیط هواپیما نظیر رزرو بلیط خارجی، خرید بلیط پرواز خارجی و ارائه قیمت بلیط هواپیما خارجی این شرایط را برای شما بوجود می آورد که بتوانید انواع ایرلاین های خارجی را برای سفر به مقصد خود انتخاب کنید. سامانه های تیک بان (Tikban) و گردشا با بوجود آوردن برقراری یکپارچه با سیستم های رزرواسیون بلیط خارجی جهان و اتصال آن به شبکه داخلی خود توانسته است ارتباط مستقیم و معتبری را میان ایرلاین های داخلی و خارجی بوجود آورده که می توان به ترکیه، چین، مالزی، تایلند، دبی، برزیل، مالدیو، هند، روسیه، آذربایجان و … اشاره نمود. شما در این سامانه ها می توانید در کنار رزرو بلیط هواپیما خارجی به بررسی راهنمای سفر مقصد در وب سایت پرداخته تا پیش از آغاز سفر خود بتوانید اطلاعات کاملی از مقصد خود دریافت نمایید.

تور گردشگری تیک بان و گردشا

از ویژگی هایی که سامانه های بلیط هواپیما خارجی تیک بان و گردشا (Gardesha) از آن برخوردار می باشند ارائه تورهای گردشگری مختلف داخلی و خارجی می باشد. مسافران می توانند تورهای مختلف را مورد بررسی قرار بدهند و راهنمای هر یک از مقصدهای خود را مورد مطالعه قرار بدهند. این سامانه ها این امکان را برای شما فراهم نموده اند تا بتوانید برای سفر خود یک ساماندهی مناسب انجام بدهید. برای مثال اگر تصمیم دارید بلیط هواپیما استانبول را برای سفر خود تهیه نمایید با بررسی بلیط های مقصد خود و ویژگی های آن نظیر کلاس پروازی، ساعت پرواز، مدت پرواز و … می توانید بهترین بلیط استانبول را برای خود رزرو و خریداری نمایید. امکانات این سامانه شرایطی را برای شما فراهم می کند که بتوانید بهترین بلیط هواپیما استانبول را برای خود تهیه نمایید.

جامع ترین سامانه بلیط خارجی

سامانه های خرید بلیط هواپیما خارجی آنلاین گردشا و تیک بان (Tikban) از جامع ترین سامانه ها در حوزه بلیط خارجی محسوب می گردد و این یک شعار نمی باشد. این سامانه ها این شرایط را برای شما فراهم نموده اند که از سامانه های ایرانی استفاده نموده تا به راحتی و کاهش زمان در فرآیند خرید، بتوانید با چند کلیک ساده و آسان در هر ساعتی از شبانه روز برای سفر خود برنامه ریزی انجام بدهید. این سامانه از بالاترین استاندارها برخوردار بوده و بهترین خدمات بلیط پرواز خارجی، رزرو بلیط هواپیما خارجی، رزرو پرواز خارجی را برای مسافران خود فراهم نموده و توانسته اند رضایت حداکثری مسافران خود را جلب نمایند. مهم نیست که شما به دنبال بلیط هواپیما خارجی یا داخلی باشید تیک بان و گردشا (Gardesha) ضمانت بهترین خدمات را برای شما فراهم نموده اند و حتما با یک بار خرید از این سامانه، به مسافران دائمی پروازهای داخلی و خارجی آنان تبدیل می شوید.

سامانه های بلیط خارجی تیک بان (Tikban) و گردشا امکان سفر به بیش از ده ها کشور دنیا با تعداد بیشماری از ایرلاین ها را به صورت آنلاین و پرداخت ریالی فراهم نموده است. شما برای دریافت اطلاعات پیرامون بلیط خود باید مقصد خود را انتخاب نموده و لیست پروازها را مشاهده نمایید و با مقایسه بلیط مورد نظر خود، اقدام به خرید بلیط خارجی خود نمایید.

دریافت آخرین وضعیت پروازها در تیک بان و گردشا

وقتی شما تصمیم دارید که به یک سفر گردشگردی بروید باید در جریان باشید که برای ساده تر شده هر چه بیشتر سفر خود، حتما یک هتل را در مقصد خود رزرو نمایید. این سامانه  این شرایط را برای مسافران خود فراهم نموده است تا بتوانند برای مقصد پرواز خود رزرو هتل را نیز انجام بدهند. شما در اطلاعات سفر مقصد خود که در داخلی وب سایت ها بارگذاری گردیده است می توانید آخرین اطلاعات لازم پیرامون مقصد خود را بیابید. این اطلاعات نظیر آب و هوا، اماکن گردشگری، مراکز خرید، سیسمت حمل و نقش شهری، ارز رایج، خدمات هتل ها و … بوده که برای آنانی که اولین بار این شهرها و کشورها سفر می کنند بسیار مناسب و خواندنی است.

اگر شما تصمیم دارید که برای سفر آماده شوید و تمایل دارید که از یک پکیج کامل مسافرتی استفاده نمایید کافی است از خدمات تیک بان و گردشا (Gardesha) بهره ببرید. این پکیج ها از محبوبترین مسیرهای پروازی بوده که سبب آرامش و راحتی کاربران می گردد برای آنان آماده گردیده است و شما می توانید یان پکیج ها را به صورت اینترنتی و از راه دور تهیه نمایید. افزایش امنیت و رضایت خاطر مسافران تیک بان (Tikban) و گردشا جز اولویت های این سامانه ها محسوب می گردد و ارائه خدمات مناسب نیز از اصول کاری آنان محسوب می گردد.

کارشناسان و مشاوران گردشا و تیک بان

شما مسافران عزیز که می خواهید رزرو پرواز خارجی را انجام دهید و یا بلیط هواپیما خارجی را برای سفر خود تهیه کنید می توانید از خدمات مشاوران و کارشناسان سامانه بهره ببرید تا در تمامی مراحل سفر خود بتوانید پاسخ سوالات و مشکلات پیش آمده برای خود را بر طرف نمایید. مسافران می توانند در هر زمانی با ایجاد تماس تلفنی و ارتباط با پشتیبانی فروش به طور کامل پاسخ سوالات خود را بیابند. با اطمینان می توان گفت کارشناسان و مشاوران مجموعه همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه بدهند تا مسافران عزیز بتوانند تجربه سفری به یادماندنی را در خاطر داشته باشند.

سامانه خرید بلیط خارجی تیک بان و گردشا (Gardesha) رعایت اصل مشتری مداری را جز اصول کاری خود قرار داده اند تا بتوانند بهترین خدمات و امکانات را به مشتریان خود ارائه دهند. همواره تلاش به سوی ارائه خدمات مناسب و با کیفیت مورد توجه مدیران بوده است و استفاده از فناوری های نوین و استانداردهای بین الملی جز برنامه های اصلی سامانه گردشا و تیک بان (Tikban) محسوب می گردد. خرید بلیط هواپیما خارجی نیازمند تجربه و تخصص بالا بوده که در توسط این مجموعه تضمین می گردد. این مجموعه برای جذب رضایت مسافران، در حال بوجود آوردن خدماتی جدید بوده و کارشناسان و کارمندان نیز با این نگاه به فعالیت می پردازند تا بتوانند تجربه ای به یادماندنی برای مشتریان بوجود بیاورند.

خرید بلیط هواپیما خارجی با ریال

پرداخت ریالی به کمک کارت های عضو شتاب از جمله خدمات ویژه ای می باشد که برای مسافران ارائه گردیده است. رزرو بلیط هواپیما خارجی و خرید بلیط پرواز خارجی نیازمند داشتن کارت های بین الملی نظیر مستر و پی پل می باشد. اما با فراهم آوردن امکان خرید بلیط خارجی با کلیه کارت های عضو شتاب سبب گردیده است، مسافرانی که می خواهند پروازهای خارجی انجام دهند با آرامش به انجام فرآیند خرید پرداخته و با بررسی امکانات پرواز، به خرید بلیط خود بپردازند.

سفرهای خارجی همواره مشکلات و دردسرهای خاص خودش را داشته است.به عنوان مثال مقصد سفر کجا باشد؟ تعداد نفرات همراه به چه گونه است؟ محل اقامت را چگونه باید تعیین نمود؟ اماکن گردشگری و توریستی شهر مقصد به چه صورت است؟ وسایل حمل و نقل در شهر مقصد از چه ویژگی هایی برخوردار بوده و کدام گران تر و کدام ارزان است؟ مواد غذایی را چگونه باید تهیه نمود و کدام یک با ذائقه ما سارگار است؟ سوعاتی های مقصد چه بوده و بهترین آن را از کجا باید تهیه نمود؟ این تنها بخشی از سوال هایی است که افراد به هنگام سفر خارجی از خود می پرسند و پس از بررسی موارد مربوطه تصمیم می گیرند که خرید بلیط هواپیما خارجی آنلاین تهیه کنند تا بتوانند به صورت اینترنتی از خدمات و ویژگی های بلیط و نوع پرواز مطلع گردند.

تضمین خدمات توسط گردشا و تیک بان

رزرو بلیط خارجی تاثیر بسزایی در فرآیند و برنامه ریزی سفر دارد چه این سفر تفریحاتی باشد چه کاری. اما چیزی که بیش از همه برای مسافران مهم تلقی می گردد این است که آیا می توانند به سامانه های خرید بلیط خارجی گردشا (Gardesha) و تیک بان اعتماد کنند؟ پاسخ این است که بله، کلیه مسافران می توانند به این سامانه ها اعتماد نموده و در یک محیط امن به انجام فرآیند خرید بپردازند بدون اینکه نگران برملا شدن اطلاعات خصوصی خود باشند. سامانه تیک بان (Tikban) و گردشا با کسب مجوزهای لازم از مراجع  مربوطه اقدام به فعالیت نموده و کلیه این فعالیت ها تابع قوانین و مقررات کشور می باشد. این سامانه مسئولیت کلیه بلیط های صادر شده را بر عهده گرفته و با ایجاد ضمانت و گارانتی برای کلیه بلیط های داخلی و خارجی صادر شده در افزایش اعتماد مسافران به خود گام برداشته است و امیدوار است قدمی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران برداشته باشد.