اخبار گردشگری

وینفرد شفر مخالف جدایی شماره ۱۰ استقلال

وینفرد شفر مربی استقلال با جدایی مهاجم شماره ۱۰ تیمش مخالف است. سجاد شهباززاده در لیگ هفدهم فصل خوبی را در استقلال طی نکرد و در نیم فصل اول نتوانسته حتی یک گل هم برای آبی پوشان پایتخت به ثمر نشاند. سجاد شهباززاده که در ترکیب ثابت استقلال هم نتوانسته جایگاهی برای خود بازکند ابتدا گفته می شد در لیست فروش شفر قرار دارد این در حالی بود که خود او نیز تمایل چندانی به ادامه حضور در استقلال نداشت چرا که امیر قلعه نویی خواهان حضور وی در ترکیب ذوب آهن شده بود.

این در حالی است که حالا شنیده می شود شفر با جدایی او مخالفت کرده و خواهان ادامه حضور وی در ترکیب آبی پوشان شده است.ذوبی ها به دنبال جذب مهاجم استقلال هستند. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آ هن اصفهان می گوید به طور رسمی و براساس نظر سرمربی تیم فوتبال خواهان جذب مهاجم استقلال شدیم.

سعید آذری در گفت وگویی درمورد شایعه جذب سجاد شهباززادهاز استقلال گفت:

ما براساس نظر امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال به طور رسمی به باشگاه استقلال نامه زدیم و خواهان جذب سجاد شهباززاده شدیم و شرایط دیگری هم در این مورد نمی پذیریم و قصد تبادل بازیکن با استقلال را نداریم. ما شنیده ایم که شهباززاده در لیست فروش استقلال قرار گرفته و به همین دلیل به دنبال جذب او به طور رسمی بوده ایم که تا امروز از باشگاه استقلال هیچ پاسخی به نامه ما داده نشده است.