اخبار گردشگری

پست اینستاگرامی جان سینا به مناسبت رکورد شکنی سهراب مرادی

جان سینا کشتی کج کار آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام به قهرمانی سهراب مرادی وزنه بردار کشورمان در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در ایالات متحده واکنش نشان داد.جان سینا

گفتنی است؛ سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان بامداد امروز با مهار وزنه ی ۲۳۳ کیلوگرمی در دوضرب و ۱۸۳ کیلوگرمی در یک ضرب علاوه بر شکستن رکورد جهان، در حرکت دو ضرب رکورد مجموع این دسته را نیز با ۴۳۳ کیلوگرم پس از ۱۷ سال شکست. این پست جان سینا در اینستاگرام بیش از ۷۰ هزار لایک خورده است.

جان سینا پیش از این نیز تصویری از بهداد سلیمی وزنه بردار کشورمان در المپیک لندن منتشر کرده بود.
بیوگرافی جان سینا

جان فلیکس آنتونی سینا بازیگر ، رپر، بدن ساز و کشتی گیری در کمپانی دبلیو دبلیو ای و متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ می باشد. وی فعالیت ورزشی خود در کشتی حرفه ای را از سال ۲۰۰۲ میلادی آغاز کرده و تاکنون موفق به کسب کمربندهای بسیاری در تمامی رشته های زیرمجموعه گردیده است. از جمله این که او تاکنون توانسته ۱۳ بار قهرمان کمربند دبلیودبلیوئی شود و ۳ بار قهرمان سنگین وزن جهان در کل ۱۶ بار قهرمان جهان و رکورد این زمینه را در دست دارد.

او به عنوان بازیگر هم فعالیت کرده، که از آن جمله در فیلم تفنگ دار دریایی ایفای نقش کرده است. او در حال حاضر در برند راو فعالیت می کند. از دیگر افتخارات او می توان گفت که وی توانسته دوبار در مسابقه ۳۰ نفره رویال رامبل (۲۰۰۸ و ۲۰۱۳) پیروز شود. کمربند قهرمانی جهان در رویال رامبل۲۰۱۷ را از ای. جی. استایلز گرفت نامزد جان نیکی بلا یکی از کشتی گیران wwe است.