اخبار گردشگری

مرگ فجیع با دستگاه چوب خرد کن

مرد میانسال استرالیایی که مشغول تمیز کردن حیاط یک خانه از چوب های زائد بود در حادثه ای وحشتناک ناگهان به داخل دستگاه چوب خردکن کشیده شد و جانش را از دست داد.دستگاه چوب خرد کن
مرد میانسال استرالیایی که مشغول تمیز کردن حیاط یک خانه از چوب های زائد بود ناگهان به داخل دستگاه چوب خردکن کشیده شد و جانش را از دست داد. این اتفاق هولناک یکشنبه شب گذشته رخ داد و بنا به گفته مسئولان محلی بدترینحادثه ای بود که آنها با آن مواجه شدند.

بلافاصله اورژانس محلی و پلیس به محل حادثه در منطقه ای در حومه کوئیزلند حضور یافتند اما مرد ۵۴ ساله در اثر جراحات شدید جانش را از دست داده بود. وی به همراه سه دوست خود مشغول تمیز کردن حیاط یک خانه متعلق به یک زن بودند.

یکی از دوستان وی در خصوص این حادثه گفت :” وی در حالی که قصد داشت تنه درختی را در داخل دستگاه قراردهد ناگهان به داخل آن کشیده شد. ما با دیدن این صحنه وحشتناک تلاش کردیم او را از داخل دستگاه بیرون بکشیم اما وی در مدت چند ثانیه جانش را از دست داد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که چنین حادثه ای در استرالیا رخ می دهد. پیشتر نیز یک نوجوان در نخستین روز از شروع کارش دچار حادثه ای مشابه شد. وی بلافاصله و پس از کشیده شدن در دستگاه چوب خردکن جانش را از دست داد.