اخبار گردشگری

تصاویر:خدمات عجیب و غریب هتل ها به مهمانانشان

معماری و طراحی داخلی،رستوران ها و غذاهایی متفاوت،ارائه امکانات ورزش های فصلی وغیره عوامل مهم جذب گردشگر برای هتل ها است.

به گزارش “توریسم آنلاین” رقابت در زمینه جذب مسافر و گردشگر ادامه دارد تا جایی که هتل ها به ارائه خدمات جالب و البته عجیب روی آورده اند.

 

هتل

هتل “کیمپتون” در بیش از ۵۰ اقامتگاه زنجیره ای در آمریکا و کانادا برای رفع تنهایی مسافران خود،ماهی قرمزی در طول اقامت مسافر در اتاقش قرار می دهد.

مهمان هتل نباید درباره رسیدگی و غذا دادن به ماهی نگران باشد،کارکنان هتل این مسئولیت را بر عهده دارند.تحقیقات نشان می دهد که داشتن آکواریوم در فضای اتاق،استرس و فشار خون را کاهش می دهد.

هتل

هتل

هتل

هتل “نامال” در فیجی برای زوج های جوان که سفر ماه عسل خود را می گذرانند،خدمات جالبی ارائه می دهد. زوج ها در حرکتی غافلگیرانه دزدیده می شوند و در جایی زیبا و رویایی به پیکنیک می روند!

هتل

هتل “سن هلیه” در نیوجرسی(نزدیک ساحل نرماندی فرانسه) خدمات استخر و آفتاب گیری را ارائه می کند.خدمتکار مخصوص آفتاب گیری،عینک آفتابی،انواع کرم های ضد آفتاب و لوسیون ها،حوله و آبمیوه ها مهمانان را حمل می کند.

هتل “رزوود” در سراسر دنیا،پیش خدمت عطر ارائه می کند.پیش خدمت مخصوص، ۱۰ عطر معروف که شامل ۵ عطر زنانه و ۵ عطر مردانه است را در سینی نقره تمام مدت ،حمل می کند.

“ریتز کارلتون” پام بیچ،پَکیجِ جنگ خانوادگی بالش را ارائه می کند.در این جنگ ۳۰ عدد بالش رنگی،دستکش های بوکس کودکانه ارائه و راهکارهایی برای لذت بردن بیشتر از بازی به مهمانان آموزش داده می شود.این پَکیج،۶۰ دلار هزینه دارد.

هتل

هتل “دبلیو لیسِستِر اسکوئر” درلندن امکان بازدید از مجموعه فیلم های ۴ شرکت بزرگ فیلم سازی و مشاهده فیلم مورد علاقه در فضایی سینمایی و راحت را فراهم می کند.

+ ۲۳ مخالفم – ۰