اخبار گردشگری

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران، در محدوده غرب این شهر و در بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار دارد. بزرگراهی در غرب تهران بزرگ که به نام روحانی عالیقدر عطاءالله اشرفی اصفهانی از جمله علمای اهل‌منبر و دارای کمالات علمی بسیار نام‌گذاری شده است. کافه‌ای با محیط دنج و دوست‌داشتنی که مشتریانش را بیشتر جوانان کافه گرد و اهل موسیقی تشکیل می‌دهند. حتماٌ با خود می‌گویید که چرا کافه نمایش تهران پاتوق دوستداران موسیقی است. باید بگوییم که هرزگاهی گروه‌های موسیقی دانشجویی شما را به شنیدن آهنگ‌های راک فوق‌العاده و زیبایی در این کافه دعوت می‌کنند. همین است که کافه نمایش محبوبیت زیادی در بین دختران و پسران ۱۸ تا ۳۲ سال شهر دارد.
راجع‌به دکوراسیون بی‌نظیر کافه نمایش، باید بگوییم که این کافه تقلیدی بی‌عیب و نقص از کافه هارد راک پاتایا در تایلند است. این تشابه در نحوه چیدن میز و صندلی‌ها، تابلوهای نشسته بر دل دیوارها، گیتارهای الکترونیکی، درامزهای آویزان شده از دیوار و رنگ‌آمیزی منحصربه‌فرد و خارق‌العاده این کافه به وضوح دیده می‌شود. کافه نمایش، علی‌رغم ظرفیت ۴۰ تا ۴۵ نفری و فضای کوچک و جمع‌و‌جورش حریم خصوصی را در چیدمان میزها به بهترین شکل رعایت کرده است. خبر خوش این که، فضای بازی هم در این کافه پذیرای مهمانان می‌باشد. در صورت تمایل، می‌توانید سفارشتان را در این محیط زیبا سرو بفرمایید. همچنین، صفحه نمایشی جهت تماشای مسابقات ورزشی و غیره برای علاقمندان در این کافه تعبیه شده است.
کافه نمایش تهران، با منوی پروپیمانش کمی انتخاب را برای کافه نشینان سخت می کند. به قول معروف، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در میان خوراکی های این کافه یافت می شود. اگر اهل صرف صبحانه در بیرون از منزل هستید، تا ساعت ۱۲ ظهر بهترین و لذیذترین صبحانه‌ها در این کافه در انتظار شماست. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم همچون آبمیوه طبیعی، دمنوش‌های دلچسب، قهوه، کوکتل، عرقیات سنتی و فراپه طرفداران پروپاقرص و خاص خودشان را در کافه نمایش دارند. همچنین، می‌توانید انواع فست فود مانند پیتزا و برگر و غذاهایی همچون اسپاگتی، چیپس و پنیر و لازانیا می‌توانند در این کافه دلی از عزا در بیاورند. چیزی که در کافه نمایش نظر شما را به خود جلب می‌کند، تزیین زیبا و خاص نوشیدنی‌ها و غذاهاست. شاید باور نکنید اما صبحانه‌ها هم در شکیل‌ترین حالت سر میزها آورده می‌شوند.
اگر گذرتان به بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران افتاد، حتماٌ سری به کافه نمایش بزنید. مطمئناٌ از سپری کردن لحظاتی دلنشین و شاد در این کافه پشیمان نمی‌شوید.
آدرس: تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، تقاطع مرزداران، برج نگین رضا، طبقه همکف، پلاک ۵٫
شماره تماس: ۴۴۰۳۰۲۲۱-(۰۲۱)

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهران

کافه نمایش تهرانکافه نمایش تهران