اخبار گردشگری

جشن تولد ۳۸ سالگی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی ۳۸ ساله شد. الیکا عبدالرزاقی را میتوان پای ثابت فیلم های مهران مدیری دانست و در واقع میتوان گفت که مهران مدیری نقش مهمی در شهرت این هنرمند کشورمان داشته است.الیکا عبدالرزاقی
تولد ۳۸ سالگی الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی

9421

الیکا عبدالرزاقی فارغ التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان، لیسانس ادبیات نمایشی است. او همسر امین زندگانی است، اصالتش به رامسر بر می گردد و دو برادر دارد. دوره بازیگر ی را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده فعالیت در تلویزیون را از سال ۷۷ و بازی در سریال گمشده مسعود نوابی شروع کرد. ورود او به تلویزیون ، همزمان شد با اولین کارش در تئاتر با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان بود.

9422

او قبل از همکاری با مهران مدیری ۱۳ سال سابقه فعالیت در عرصه بازیگری را داشت اما بازی در نقش بانوی اول دربار قهوه تلخ یعنی فخرالتاج باعث شهرتش شد. در سال ۱۳۹۱ در یکی دیگر از سریال های خانگی مهران مدیری با عنوان ویلای من به ایفای نقش پرداخت. الیکا عبدالرزاقی پس از همکاری در دو سریال خانگی با مهران مدیری به مجموعه گنج مظفر این کارگردان پیوست. شوخی کردم عنوان تازه ترین سریال خانگی مهران مدیری میباشد که الیکا عبدالرزاقی در آن به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر کشورمان در دورهمی آخرین همکاری اش را با مهران مدیری انجام داد.
ماجرای ازدواج الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی بازیگر سریال پرستاران است و این زوج هنرمند در اسفندماه ۹۲ با هم ازدواج کرده اند .

الیکا عبدالرزاقی درباره ماجرای آشنایی و ازدواجشان گفت :داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.