اخبار گردشگری

تورهای گروهی ویژه ی جشنواره بهاری تایلند

توضیحات ویژه برای مسافرین کاسپین *** ویژه اردیبهشت ماه ***
✅ آژانس ساحل کاسپین در سال گذشته اقدام به برگزاری تورهای تخصصی تجاری-سیاحتی جهت استفاده ی هم میهنان عزیز نمود که به دلیل ارائه قیمت های فوق آفری و رقابتی، امکانات خاص سفر و هتل های مناسب برای اقشار و سنین مختلف مورد استقبال بسیاری از مسافرین سراسر کشور واقع گردید. این روال به همین ترتیب برای بهار و تابستان ۹۶ نیز ادامه خواهد داشت

✅ در انتخاب هتل های تایلند دقت بسیاری صورت گرفته و هر هتل به دلیل خاصی در پکیج قرارداده شده است. اکثر هتل های بانکوک ما برای مثال در دو منطقه ی معروف شهر به نام های Silom و Pratunam می باشند که امکان دسترسی مسافرین به معتبر ترین و ارزان ترین بازارهای بانکوک در کوتاه ترین فاصله زمانی (حدود چند دقیقه) را فراهم می آورد.

تمامی هتل ها حتی ۳ ستاره ها از بهترین و تمیزترین در نوع خود بوده، اتاق و صبحانه مناسب در همه هتل ها ارائه می گردد.

هتل های پاتایا اکثرا در Beach Road و یا فاصله بسیار کمی از ساحل، رستوران های معروف و مراکز خرید قرار دارند. بعضی هتل ها مانند ۵ ستاره Novotel Modus یا ۴ ستاره تاپ D Varee هم به ترتیب در ساحل های ناکلوا و جامتین قرار دارند و مناسب برای خانواده هایی که ترجیح میدهند از جو و شلوغی پاتایا به دور باشند.

برای هتل های پوکت هم نزدیکی به خیابان معروف Bangla و واقع شدن در ساحل پاتونگ مورد نظر بوده است. ۵ ستاره های تاپ ‌Diamond Cliff و Phuket Graceland هم هتل های خانوادگی مناسب در ساحل زیبای پاتونگ هستند که با قیمت بسیار مناسب و در حد ۴ ستاره به مسافرین کاسپین ارائه می گردد.

✅ پکیج های ترکیبی بانکوک+پاتایا و پاتایا تک هم با آفرهای ویژه ۶ شب پرواز لوکس Thai و ۷ شب ماهان بسته شده اند. هواپیما های تای بویینگ ۷۷۷ و ماهان ایرباس ۳۴۰ بوده و از لحاظ کیفی بسیار مناسب می باشند.

?‍?‍?‍? ردیف های جدول که با لیبل خانوادگی مشخص شده اند هتل های صرفا خانوادگی تایلند هستند و پیشنهاد ویژه ما برای خانواده هاست که با تخفیف ویژه و یا امکاناتی از قبیل اتاق های بزرگتر یا دلوکس، اتاق های سوئیت بیس خدمت دوستان ارائه می گردد.

✅ تورهای گروهی شامل آفرهای ویژه ای مانند بن تخفیف رستوران های ایرانی، گشت های مخصوص خرید و سورپرایزهای ویژه می‌باشد و تخفیفات ویژه در پکیج منظور شده است.

✅ امکان برنامه ریزی برای تعداد شب بیشتر، اقامت درچند شهر مختلف و تغییر ایرلاین و کلا هرگونه تغییر در برنامه تورها به درخواست مسافرین محترم وجود دارد.

✅ از مسافرین محترم تقاضا می گردد جهت تکمیل مدارک ، اخذ ویزای تایلند و برنامه ریزی سفر حداقل از ***دو هفته قبل از تاریخ مورد نظر سفرشان*** اقدام و با کانترهای تور تایلند تماس حاصل نمایند.

به امید سفری خوش برای همه مسافرین و همراهان کاسپین

 

 

 
آدرس کانال ? @caspianbeach
☎️ تلفن : ۰۱۳۳۳۱۳۲۷۱۰