تور خارجی

تور پکن با هتل Grand Millennium Beijing

هتل گرند میلنیوم پکن

هتل ۵ ستاره بزرگ و لوکس گرند میلنیوم پکن با استخر سرپوشیده, خدمات ماساژ, رستوران با ۴ منوع متنوع, اینترنت رایگان در تمام ساختمان و پارکینگ رایگان در خدمت مسافران گرامی شهر پکن است.

هتل گرند میلنیوم پکن با بزرگراه پکن تنها ۱۰ دقیقه پیاده, با خط متروی ۱۰ پکن ۶ دقیقه با ماشین, با مرکز تجارت جهانی چین تنها ۱۰ دقیقه با ماشین, با ایستگاه قطار پکن ۲۲ دقیقه و با فرودگاه پکن ۵۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

اتاقهای بزرگ و زیبای هتل گرند میلنیوم پکن با امکانات مدرن و پنجره های کف به سقف که نمایی پانوراما از شهر پکن را به شما ارائه میدهد مکانی مناسب برای اقامت شماست.هر اتاق با یک تلویزیون صفحه تخت بزرگ, مینی بار و جعبه کمکهای اولیه تجهیز شده است. تمام اتاقها دارای حمام با وان و دوش مجزا هستند و لوازم آرایش رایگان نیز در تمام اتاقها موجود است.

میهمانان هتل میتوانند از مرکز تناسب اندام و یا از مرکز ماساژ و آبگرم هتل نبا به نیاز خود استفاده کنند. رستوران هتل گرند میلنیوم پکن با انواع غذاهای سنتی و محلی چینی و همچنین انواع غذاهای بین المللی در خدمت میهمانان هتل میباشد.

امکانات هتل گرند میلنیوم پکن:

سونا, مرکز آبدرمانی, باشگاه بدنسازی, ماساژ, استخر سرپوشیده (تمام فصول), بار, رستوران منو باز, رستوران غذاهای رژیمی(بنا به درخواست), انینترنت رایگان, پارکینگ رایگان, روم سرویس, لاندری, ترانسفر رفت و برگشت, صرافی, ATM, کرایه اتومبیل, فکس, فتوکپی, اتاق VIP, اتاق خانوادگی

پذیرش هتل گرند میلنیوم پکن به زبانهای: چینی, کره ای, اندونزی, ژاپنی و انگلیسی صحبت میکند.

درجه *۵

19934457

 

19934489

تور چین | تور پکن شانگهای