تور خارجی

تور دبی با هتل لوکس گراس ونر هاوس Grosvenor House, A Luxury Collection Hotel, Dubai

هتل گراس ونر هاوس

هتل گراس ونر هاوس در محله مارینا واقع شده است و با یک استخر در فضای باز و وایفای رایگان و طیف گسترده ای از تجربیات سبخ غذاهای متنوع بین المللی در خدمت میهمانان خود میباشد.

هتل گراس ونر هاوس دارای اتاقهای مدرن و سوئیت های لوکس با تلویزیونهای صفحه تخت ۴۲ اینچ و پنجره های وسیع از سقف تا کف اتاق و حمام سنگ مرمر همراه با امکاناتی چون بولگاری, وان, دوش و …. میباشد. لازم به توضیح است که برخی از اتاقها بالکن نیز دارند.

رستوران مدرن هتل گراس ونر هاوس دارای منویی متنوع و هفتگی از غذاهای دریایی, هندی, ژاپنی و سایر ملل دنیاست و البته پیشنهاد سرآشپز به شما تست و استفاده از کوکتلها و غذاهای گوشتی هتل گراس ونر هاوس است که حتما در خاطر شما خواهد ماند. بار شماره ۴۴ هتل گراس ونر هاوس نمای زیبایی از محله مارینا دبی را به شما ارائه میدهد.

میهمانان هتل گراس ونر هاوس دسترسی کامل و سریع به ساحل, استخر و امکانات تفریحی در هتل خواهر (دوم) دارند و برای مسیرهای تفریحی شاتل رفت و برگشت میهمانان نیز مهیا میباشد.

هتل گراس ونر هاوس با بازار ساحلی تنها ۱۰ دقیقه پیاده با زمین گلف بین المللی امارات ۵ دقیقه با ماشین و با فرودگاه بین المللی دبی ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل گراس ونر هاوس یک انتخاب مناسب برای مسافران علاقمند به ساحل, معماری, و غذاهای لذیذ است.

برخی از امکانات هتل گراس ونر هاوس به شرح زیر است:

اینترنت رایگان,پارکینگ رایگان, روم سرویس, اتو, لاندری, بار, سونا, باشگاه تناسب اندام, ساحل, ماساژ, حمام ترکی , خدمات بلیط , صبحانه در اتاق, اجاره ماشین, ترانسفر رفت و برگشت, ATM, نگهداری از کودک , خدمات کودک, اتاق خانوادگی, رستوران با منوی باز,صرافی, زمین گلف (با دو مایل فاصله)

پذیرش هتل به زبانهای روسی, ژاپنی, انگلیسی و عربی صحبت میکند.

 

هتل گراس ونر هاوس

 

هتل گراس ونر هاوس

تور دبی | تور ارزان دبی | قیمت تور دبی