رپرتاژ خبری

از کجا مانتو اداری تابستانه و خنک بخریم ؟

 

افزایش بی سابقه دما در فصل تابستان و دغدغه یک پوشش مناسب برای بانوان در محیط های اداری و شرکت های خصوصی، شرکت های تولید کننده مانتو اداری را برآن داشته که بر اساس نیاز مشتری و همچنین مطابق با اصول پوشش بانوان، یک سری بهینه سازی در طراحی و تولیداتشان داشته باشند . از اینرو مجموعه تولیدی آرافرم با تجربه چندین ساله در زمینه تولدی لباس اداری و مانتو فرم اداری، تعدادی از مدل های مانتو اداری تابستانه و خنک را برای مشتریان سازمانی تدارک دیده .

قبل از معرفی محصولات،لازمه که اطلاعات کلی درباره انواع پارچه های خنک تابستانی جهت خرید مانتو اداری خدمت شما ارائه کنیم .
پارچه های کتان، لنین، پارچه شانتون پارچه های کرپ و کرپ مازراتی پارچه شیرشکری و پارچه فاستونی نازک جزء پارچه های تابستانی مناسب برای لباس اداری بانوان می باشد . ویژگی اصلی این پارچه ها خنکی، سبک بودن، تنفس پذیری و چروک نشدن هست . که اصلی ترین دغدغه خانم ها برای انتخاب مانتو اداری تابستانی می باشد .

مانتوهای تابستانه در عین خنکی و سادگی، بسیار زیبا و شیک هستند و می توانید با توجه به نوع فعالیت اداری و سلیقه کارمندان، چند مدل را برای انتخاب نهایی مشخص نمایید .

لباس فرم اداری زنانه

مدل مانتو شلوار اداری تابستانی ۲۰۲۲
مانتو اداری سورمه ای و خنک

مانتو شلوار اداری مدل ۲۰۲۲ تابستانه و خنک
مدل یقه باز دکمه دار به رنگ سورمه ای

مانتو اداری تابستانی

سارافون شلوار اداری مدل ۲۰۲۲ تابستانه و خنک
همراه با پیراهن طرح مردانه