گردشگری و توریسم

الفیاض: الحشد الشعبی قدرت کوبنده برای پاسداری از عراق است

به گزارش ایرنا، در بیانیه پنجشنه شب «فالح الفیاض» به مناسب سومین سالروز پیروزی این کشور بر گروه تروریستی داعش آمده است: الحشد الشعبی بخش اساسی از سیستم امنیتی عراق و متعهد به کلیه دستوراتی است که از طرف فرمانده کل نیروهای مسلح صادر می شود. 

وی با اشاره به حماسه سازی عظیم ملت عراق در نبرد با گروه تروریستی داعش و پیروزی بر آن‌ها گفت: این پیروزی جهان را شگفت زده، دوستان را شاد و دشمنان را خشمگین کرد و مکر نیروهای تاریکی را به خودشان بازگرداند.

الفیاض تصریح کرد: در چنین روزی، به یاری خداوند و برکات فتوای مرجعیت پدرانه و خون شهیدان و همت دلاوران همه تشکیلات و رده‌ها و بویژه نقش بزرگ و اساسی (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس) فرماندهان شهید عملیات پیروزی (بر داعش) پاکسازی کامل خاک عراق از لوث داعشی‌ها که حامیان مالی و تسلیحاتی آنها به آنها دل بسته بودند، صورت گرفت و آنها سرخورده و نا امید شدند.

وی خطاب به مردم عراق افزود: فرزندان شما در الحشد الشعبی در کنار سایر برادران خود در در همه رده های نیروهای امنیتی حماسه بی نظیری رقم زده و شدیدترین نبردها را انجام داده و همگی سربلند و پیروز از آنها بیرون آمدند.

الفیاض تصریح کرد: ما با مرجعیت پدرانه که صاحب فضل در این پیروزی است و شهیدان فرمانده عملیات پیروزی و ملت سربلند خود که از هیچ تلاشی برای پشتیبانی از ما دریغ نکردند، تجدید عهد و پیمان می‌کنیم.

دهم دسامبر (۲۰ آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است و دبیرخانه هیات وزیران این کشور امروز را به منظور گرامیداشت این مناسبت، تعطیل عمومی اعلام کرده است.