گردشگری و توریسم

هشدار فرماندار تالش نسبت به افزایش مبتلایان کرونا

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حسین شاهکویی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری تالش اظهار کرد: متاسفانه همه ۱۲ تخت بخش آی سی یو بیمارستان پر شده و زنگ خطر کرونا در شهرستان به صدا درآمده است و مردم، پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی به تجمعات غیرضروری و مراسم عروسی در برخی نقاط شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه مردم با حضور در اینگونه مراسم ها به کرونا مبتلا می شوند و باید روستانشینان را نسبت به خطر این بیماری بیشتر آگاه کنیم.

فرماندار تالش بیان کرد: مسئولان دستگاه ها که در ستاد پیشگیری از کرونا مسئولیت و وظایفی دارند با جدیت به تکالیف خود عمل کنند و در فصل سرما برای کاستن از مشکلات مردم، ستاد مدیریت بحران شهرداری ها فعال شود و رفع نقص فنی و استقرار ماشین آلات و تجهیزات در نقاط مهم پیگیری شود.

شیوع ویروس کرونا همه کشورها را با خسارات مالی و جانی رو به رو کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، خودداری از تجمعات مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.