گردشگری و توریسم

آثار حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد منتخب دوسالانه کتاب سال شد 

محمدشریف اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آیین تجلیل از منتخبان چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه و با توجه به شرایط کرونایی به صورت نمادین در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار شد. 

وی افزود: آثار منتخب حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال این استان شامل کتاب «مصرف هنری و تجربه زیبایی شناختی» به قلم حسن خلیلی و فرود عباسی و مجموعه شعر «۷۲ حرف با ۷۲ تَن» سروده رسول سنایی از شاعران توانمند استان است که منتخب و شایسته تقدیر شناخته شدند. 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کتاب «مصرف هنری و تجربه زیبایی شناختی» یک اثر پژوهشی در زمینه جامعه شناسی هنر بوده و به عنوان منبع مطالعاتیِ پایه برای علاقه مندان به مباحث مصرف هنری به ویژه رشته اقتصاد هنر محسوب می شود. 

اسلامی عنوان کرد: مجموعه شعر «۷۲ حرف با ۷۲ تَن» نیز شامل ۷۲ قطعه رباعی با موضوع قیام خونین عاشورا و نهضت تاریخی امام حسین  (ع) است. 

وی ابراز داشت: هر ۲ اثر با حمایت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و از سوی انتشارات ملی آناپناه چاپ و منتشر شده اند. 

۱۶۳ اثر به چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد که از این تعداد سه اثر به عنوان برگزیده و ۶ اثر نیز شایسته تقدیر شدند.