گردشگری و توریسم

سیستم پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد توسعه یابد

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز سه شنبه در نشست کارگروه پایش تصویری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: استفاده از فناوری  های هوشمند و پیشرفته از جمله سیستم پایش تصویری می تواند نقش بسزایی در پیشگیری از ارتکاب انواع جرایم در این استان و نظارت هر چه بیشتر متولیان بر امور گوناگون ایفا کند. 

وی افزود: پایش تصویری یک بحث مهم و حاکمیتی بوده و در راستای تأمین امنیت هر چه بیشتر قشرهای مختلف مردم است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظم، امنیت و آرامش زیربنای توسعه همه جانبه این استان بوده و  هوشمندسازی سیستم پایش نصویری استان نیز به تحقق بهتر چنین اموری کمک می کند. 

جمالی عنوان کرد: امروزه در دنیا بحران های مختلف طبیعی، اجتماعی و ناامنی ها از طریق سیستم پایش تصویری پیشگیری، کنترل و مدیریت  می شوند. 

وی ابراز داشت: برخی از مهمترین دستاوردهای سیستم پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد شامل افزایش ضریب امنیت، کاهش بروز  تخلفات، کنترل و روان سازی ترافیک و ارتقای سطح مدیریت مناطق شهری این استان خواهد بود.  

جمالی گفت: دستگاه های اجرایی بهره بردار از سیستم پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرداری ها، نیروهای انتظامی و امنیتی  است. 

وی اظهار داشت: این دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی فرمانداری ها و شرکت مخابرات استان راهکارهای لازم برای تقویت  روزافزون سیستم پایش تصویری را ارائه دهند. 

جمالی افزود: پیشنهادها، کمبودها و مشکلات موجود در این زمینه به معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شود.