گردشگری و توریسم

۵ پروژه آموزشی در گناوه فعال است

به گزارش ایرنا، اسکندر احمدی روز دوشنبه در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان افزود:  پروژه‌ها شامل  دبستان خیرساز در روستای سربست، سالن ورزشی و مدرسه ۳ کلاسه حضرت رقیه با پیشرفت ۳۰ درصدی، مدرسه خیرساز در محله نوروزآباد،  استخر دانش آموزی و سالن غذاخوری اردوگاه دانش‌آموزی است.

وی گفت: استخر دانش آموزی با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود که هم اینک فعال شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهارکرد: تجهیزات خیلی خوبی در مدارس توزیع شده که شامل ۲۵۰ پنکه دیواری، ۷۰ دستگاه کولرگازی ،  میز و صندلی و چاپگر  است.

وی افزود: تامین نیازمندی‌های هنرستان‌های شهرستان در دستور کار قرار گرفت  و بتازگی تجهیزات به مبلغ ۳ میلیارد ریال خریداری شده که درحال توزیع است.

احمدی ادامه داد: از محل صندوق وام این اداره  که یکی از فعال‌ترین صندوق‌ها در کشور است ۹۰ میلیارد ریال در سال گذشته تسهیلات پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: کسب ۲۵ رتبه استانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز و راهیابی ۴ نفر به مسابقات کشوری، ۶۸ رتبه استانی و ۷ کشوری در مسابقات فرهنگی هنری ،۱۳ رتبه استانی در مسابقات ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان، رتبه دوم جشنواره کشوری نوجوان سالم از عمده موفقیت‌های حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش این شهرستان است.

وی گفت:کسب ۱۱ رتبه زیر یک هزار درکنکور سراسری و رتبه اول سرگروه‌های آموزشی درمیان ۱۸ منطقه استان از عمده موفقیت های این حوزه است.   

وی  بیان کرد: آموزش و پرورش این شهرستان در دوران کرونایی با  همکاری و مشارکت فرهنگیان و خیرین به دانش آموزان نیازمند در چندین مرحله مساعدت کرده است.

مدیرآموزش وپرورش گناوه گفت: پرداخت هزینه کتاب درسی ، اهدای نوشت افزار و   ۵۵  دستگاه تبلت از عمده اقلام اهدایی به دانش آموزان نیازمند در این شهرستان است.

وی یادآورشد:  ۵۰ تبلت دیگر برای دانش آموزان نیازمند که  توسط مدیران مدارس شناسایی شده‌اند. خریداری شده است و هفته آینده توزیع خواهد شد.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزارنفر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.