گردشگری و توریسم

شرارت‌ها در کرمانشاه ۵۵ درصد کاهش یافته است

به گزارش ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه شنبه در گیلانغرب اظهار داشت: این کاهش در پی اقدامات پیشگیرانه و حضور به موقع ماموران پلیس در صحنه های مختلف اتفاق افتاده است.

وی همچنین یکی از مهمترین اقدامات پلیس در سال جاری که از مرداد امسال تشدید شده را برخورد با اراذل و اوباش عنوان کرد و گفت: بیش از ۵۶۰ نفر از این افراد که عمدتا در زمره اراذل شناسنامه دار قرار می گیرند، دستگیر شده اند.

سردار جاویدان کشف بیش از  ۱۶۰ قبضه سلاح سرد، ۱۰ قبضه سلاح گرم و ۱۱۵ دستگاه وسیله نقلیه متعلق به اراذل و اوباش را نمونه ای اهتمام پلیس برای برخورد جدی و قاطعانه با این افراد ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش را ادامه داده و اجازه نمی دهیم عده ای برای قدرت‌نمایی امنیت شهر و جامعه را با اخلال روبرو کنند.

وی همچنین از همکاری دستگاه قضایی و جدیت در برخورد با این افراد و صدور احکام لازم قدردانی و تاکید کرد: کرمانشاه محل امنی برای اراذل و اوباش و دیگر مجرمان نیست.

سردار جاویدان در پایان از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی گیلانغرب تقدیر و امنیت موجود در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.