گردشگری و توریسم

شستا قیر موردنیاز شهرداری‌های استان اردبیل را تامین می‌کند

سیدغنی نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کار در راستای عملی شدن تصمیمات اتخاذ شده در جلسه سرمایه‌گذاری اقتصادی شرکت شستا با نمایندگان مردم  استان اردبیل در جریان سفر اخیر مدیرعامل شرکت شستا به اردبیل است.

وی اظهارداشت: در اجرای مصوبات مربوط به جلسه سرمایه‌گذاری شرکت شستا در شهرستان‌های خلخال و کوثر بزودی زمینی برای احداث دامداری صنعتی (سه هزار راسی مولد و سه هزار راسی گله‌ای) در منطقه جنوب استان اردبیل با مسوولیت استانداری و همکاری مدیران اجرایی و اخذ مجوزهای لازم تهیه شده و در اختیار نماینده شستا قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تا ۱۰ روز برنامه زمان‌بندی اجرای هر سایت دامداری توسط شستا تهیه و به استانداری ارائه می‌شود.

نظری افزود: مستندات و مطالعات کامل در پهنه‌های معدنی استان اردبیل از جمله زون معدنی خلخال و هزینه تمام شده آن در اختیار شستا قرار گرفته و اقدامات عملی واگذاری پهنه‌ها با محوریت استانداری جهت اکتشاف و بهره‌برداری و احداث کارخانه‌های صنایع تبدیلی آغاز خواهد شد.

او گفت: در راستای بهره‌گیری از ماده۵۶ ، اجرای ۱۴ کیلومتر راه‌سازی جاده کلور _ درام و ۴۰ کیلومتر جاده سرچم مستندات لازم توسط استانداری در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی قرار گرفته و مقدمات اجرای حداقل یک پروژه مشترک با شستا فراهم می‌شود.