گردشگری و توریسم

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه: محور وحدت باید دین اسلام باشد

به گزارش ایرنا؛ ماموستا «عبدالرحمن مرادی» روز یکشنبه در نشست مشترک ستاد هفته وحدت در دفتر امام جمعه کرمانشاه، افزود: پس از انقلاب اسلامی دین اسلام در جهان رنگ و بویی تازه گرفت و در حال حاضر رهبر معظم انقلاب پرچمدار اسلام در جهان است.

او تفرقه و عداوت میان مسلمانان را همچون پرتگاهی دانست که ما را به آتش دوزخ نزدیک می کند و گفت: نعمات معنوی در اخوت و یکدلی جزئی از معجزات خداوند است و این مهم سبب نجات و هدایت بشریت می شود.

وی با اشاره به اینکه وحدت یک وظیفه الهی و اساس کار مسلمانان است؛ تصریح کرد: هفته وحدت نه تنها در ایام خاصی بلکه در طول سال باید مورد اهتمام قرار گرفته و مسلمانان نباید از این مسیری که خداوند متعال برای ما ترسیم کرده خارج شوند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: وحدت برای مسلمانان نیاز قطعی است و تمسک به وحدت و برافراشتن کلمه وحدت در کشور بسیار واجب است بنابراین باید در راستای عمل به دستورات قرآن و منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کرد تا از ثمرات خیر آن بهره مند گردیم.

ماموستا مرادی همچنین افزود: بزرگی و محبت اهل بیت (ع) نزد اهل سنت محرز است.

۱۲ تا ۱۷ ماه ربیع الاول از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده و این هفته امسال از هشتم آبان آغاز می‌شود.