گردشگری و توریسم

مدیریت در سفر باعث کاهش ترافیک می‌شود

سرهنگ فرهاد ذاکری منش عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تعطیلات اخیر و نزدیک شدن به زمان بازگشت مسافران از سفر، به شهروندان توصیه می کنیم تا زمان بازگشت خود را از صبح فردا آغاز کنند.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارندگی و لغزنده بودن سطح جاده ها، به رانندگان توصیه می کنیم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی، از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز در راه های ارتباطی خودداری کرده و در طول سفر نیز از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو خودداری کنند.

این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: رانندگان همچنین قبل از حرکت از سلامت فنی خودرو، به خصوص سیستم برقی و برف پاک کن ها طمینان حاصل کرده و مخزن باک را نیز پر کنند.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، رانندگان هنگام عبور از کنارگذر شمالی قزوین تا آبیک جهت جلوگیری از هرگونه حادثه، فاصله خود را با خودرو مقابل حفظ کرده و در طول سفر نیز به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند. 

رییس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: توصیه های پلیس به رانندگان در طول سفر تنها به خاطر ایمنی و سلامت جان آنان و سرنشینان خودرو است و تمام تلاش ماموران انتظامی مستقر در سطح راه های ارتباطی نیز برای کنترل و جلوگیری از تخلفات رانندگی صورت می گیرد تا مسافران در سلامتی کامل به مقصد خود برسند.