گردشگری و توریسم

آتش نشانان صومعه سرا و ماسال تجلیل شدند

مسوول خدمات ایمنی آتش نشانی صومعه سرا در این مراسم یادآور شد : در شش ماه گذشته بیش از ۴۰۰ ماموریت انجام شده است که این ماموریت ها شامل آتش سوزی منازل واحدهای تجاری، انباری و فضای سبز شهری و حاشیه، اطفای حریق خودرو در تصادفات جاده ای و دیگر حوادث بوده  است .
رسول اندرز با اشاره  به خدمات رسانی آتش نشانان برای پیشگیری از شیوع کرونا افزود: آتش نشانان صومعه سرا بیش از ۱۶۰ مورد ضدعفونی خیابان ها کوچه ها معابر و بانک ها و ادارات و بیمارستان را در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام داده اند .

سید جلال سید محمدی فرماندار شهرستان صومعه سرا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: روز آتش نشان فرصتی برای قدردانی از این قشر زحمت کش است که برای حفظ جان و مال دیگران جان خود را به خطر می اندازند.
فرماندار ماسال نیز در آیین تجلیل از آتش نشانان شهر ماسال و شاندرمن گفت : شهرداری ها باید با نگاه ویژه به آتش نشانان و حل مشکلات آنان، زمینه عرضه بهتر خدمات آتش نشانی به مردم را فراهم کند.
وحید پور حضرت در ادامه افزود: آتش نشانان  علاوه بر حوادث، با شیوع بیماری کووید ۱۹ مواجه شدند اما با ایثار خود  مانع از کاسته شدن کیفیت خدماتشان  شده اند .

در پایان این آیین مسوولان  بصورت جداگانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی با اهدای لوح تقدیر از ماموران آتش نشانی شهرداری صومعه سرا ، ماسال و شاندرمن تجلیل به عمل آوردند.
به گزارش ایرنا، رژه خودرویی آتش نشانی در سطح شهر صومعه سرا ، و تجلیل از ماموران آتش نشانی  از  جمله برنامه های آتش نشانی ها در روز آتش نشانی و ایمنی در سطح شهر صومعه سرا و ماسال بود.
هفتم مهرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.