گردشگری و توریسم

پژوهشگران بوشهری برای تکمیل شناخت‌نامه این استان مشارکت کنند

امید پارسایی فر روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در پاییز امسال هفت عنوان از کتاب‌های مجموعه شناختنامه استان بوشهر منتشر خواهد شد.

وی بیان کرد: این کتاب‎ها توسط محققان هم استانی و با موضوع شناخت‎نامه شهرستان‎های گناوه، تنگستان ،دیلم، دشتی به نگارش درآمده‌است.

پارسایی‌فر ادامه داد: همچنین در  سایر مدخل‌ها، شناخت‎نامه ائمه جماعات استان بوشهر و موسس‌های تمدنی و فرهنگی این استان آماده انتشار است.

پارسایی فر ادامه داد: اکنون مراحل نهایی ویرایش و پژوهش این کتاب‌ها به اتمام رسیده‌است تا در پاییز نسبت به انتشار آنها اقدام شود. 

وی افزود: در این زمینه شورای علمی شناخت‎نامه استان بوشهر کارها را بررسی و کمبودهای آنها را برطرف کرده‌است تا کتاب‎ها به شکلی فاخر و شایسته منتشر شود.

پارسایی فر بیان کرد: در این ارتباط از همه محققان و پژوهشگران استان بوشهر دعوت می‏‎شود تا در پروژه شناخت‎نامه مشارکت کنند.

وی گفت: در این زمینه اطلاعات لازم روی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان بوشهر درج شده‌است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: هر سال ۲ بار مدخل‎ها و عناوینی که پژوهشگران می‎توانند در آن شرکت کنند در این پایگاه مطرح می‎شود که پژوهشگران  و نویسندگان هم استانی می‎‏توانند پژوهش‏‌های خود را مطابق با معیارهای اعلام شده به حوزه هنری اعلام کنند.

وی اظهار کرد: در این حوزه نویسندگان و پژوهشگران می‌‏توانند طرح نامه خود را ارائه دهند تا معادل طرح‏‌نامه‎ها با آنها قرارداد بسته شود.