گردشگری و توریسم

همراهی بانک‌های خراسان شمالی با تولید بیشتر شده است

 استاندار خراسان شمالی روز پنجشنبه پس از دومین حضور خود در مرکز سامانه ۱۱۱ به خبرنگاران گفت: همراهی و عملکرد بانک های استان در پرداخت تسهیلات بهتر از سال پیش شده و بهبود شاخص کسب و کار یکی از مصادیق این امر است.

محمدعلی شجاعی اظهار داشت: سیستم بانکی خراسان شمالی، بهتر عمل کرده است، و بهبود جایگاه استان در شاخص کسب و کار، نشان از بهبود عملکرد سیستم بانکی در یک سال قبل است.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی پیش از این در شاخص کسب و کار، رتبه ۳۰ در میان استان های کشور را داشت اما بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، اکنون در جایگاه ۱۹ قرار دارد.

شجاعی گفت: عملکرد بانک ها، یکی از مولفه های مهم در هر جامعه در زمینه کمک به توسعه است، حتی سرمایه گذارانی که بعضا به لحاظ شرایط مالی وضعیت خوبی دارند، در سرمایه گذاری، تمایل دارند از سیستم بانکی تسهیلات دریافت کنند، بنابراین نقش بانک ها، مهم و تاثیرگذار است

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز ۶۰ تا ۷۰ درصد از تماس ها با سامانه ۱۱۱، با موضوع مشکلات بانکی بود و مقرر شد تا پیگیری های لازم در زمینه حل مشکلات و پاسخ به درخواست ها انجام شود.  

استاندار خراسان شمالی امروز به بیش از ۲۰ تماس تلفنی، پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، استاندار خرسان شمالی اعلام کرده است که در هفته یک بار، با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی تماس مردم استان با سامانه ۱۱۱ خواهد بود و تلاش شده است که هر هفته یک موضوع به صورت تخصصی و با حضور مسوولان مربوط پیگیری شود.  

بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده، حضور استاندار خراسان شمالی با موضوع تخصصی بانک و پیگیری مشکلات مردم در زمینه بانکی بود، البته تماس هایی در خارج از این موضوع هم، پاسخ داده شد.