گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان: انجمن‌ها برای حفظ آمادگی ورزشکاران برنامه‌ریزی کنند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، «پژمان معتمدی» افزود: با توجه به فراگیری و همه‌گیری ویروس کرونا و عدم پیش‌بینی زمان مناسب برای شروع فعالیت‌های ورزشی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به اهمیت آمادگی ورزشکاران ناشنوا جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۱ برزیل، مسوولان انجمن‌های ورزشی ناشنوایان می‌بایست برنامه‌ریزی لازم را برای ورزشکاران ملی‌پوش در نظر گرفته و اقدامات و گزارش‌های مربوطه را برای فدراسیون ارسال کنند.

وی ادامه داد: در این راستا تدوین برنامه تمرینی تکنیکی و بدنسازی انفرادی توسط سرمربی و متخصص بدنساز بر اساس سطح آمادگی جسمانی ورزشکاران، اعلام برنامه‌های تمرینی به ورزشکاران انتخابی، اجرای برنامه تمرینی و تهیه گزارش تصویری از تمرینات، درج گزارش تمرینات در شبکه‌های مجازی برای روحیه‌بخشی به ورزشکاران و ارایه گزارشات تمرینی همه ورزشکاران توسط انجمن‌های ورزشی به فدراسیون از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون محسوب می‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون در پایان گفت: امیدواریم ویروس کشنده کرونا خیلی زود در ایران و جهان کنترل شود تا فعالیت‌های ورزشی از سر گرفته شود تا با برگزاری اردوها، تیم‌های ملی به آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات آتی برسند. این بخشنامه به ۱۳ انجمن ورزشی از جنله انجمن‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال و تکواندو ابلاغ شد.