گردشگری و توریسم

توزیع ۲۰۰ بسته جهیزیه بین نوعروسان شیروان

امین رضا مرآتی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و اجرای طرح مواسات، خیران شهرستان در این زمینه کمک های خوبی انجام دادند که همچنان ادامه دارد و در این شرایط لازم است به افراد بی بضاعت جامعه با توجه به نیازهای آنان کمک شود.

وی گفت: در مرحله دوم این طرح علاوه بر تهیه جهیزیه نوعروسان، ۲۰ هزار پرس غذای گرم و هزار بسته معیشتی هم بین نیازمندان شناسایی شده سطح شهر توسط سپاه توزیع شده است.

مرآتی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح با هماهنگی و همکاری مردم، خیران و بسیج و سپاه، پنج هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند شهرستان توزیع شده بود.

فرماندار شیروان گفت: مردم، جوانان و نوجوانان از ابتدای این طرح با جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه اوج همدلی خود را در این روزهای کرونایی به نمایش گذاشتند که نشان از همدلی و آگاهی آنان و همچنین خیران در موسسات و بنیادهای تاثیرگذار در این کار خداپسندانه و رزمایش اجتماعی است.

 به دنبال رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه، میلیون‌ها بسته معیشتی کمک به نیازمندان توسط خیران و مسئولان در کشور تهیه و توزیع شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.