گردشگری و توریسم

اعلام آمادگی کمیسیون برای تقویت ناجا و رفع خلاء های قانونی

به گزارش ایرنا به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” به همراه جمعی از معاونان، روسای پلیس های تخصصی نیروی انتظامی، میهمان کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بودند.

در این نشست، فرمانده ناجا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی- انتظامی کشور، اظهارداشت: فرماندهان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی مجاهدانه برای ارتقاء امنیت و آرامش جامعه تلاش می کنند که بحمدالله امنیتی مناسبی در کشور حاکم است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به برخی مشکلات نیروی انتظامی و کاستی های موجود برای انجام بهتر ماموریت، راهکارهای توسعه هرچه بیشتر نظم و امنیت را بیان کرد.

در ادامه این نشست، اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون ارتقاء هرچه بیشتر امنیت جامعه را بیان داشتند و مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

همچنین روسای پلیس های تخصصی ناجا نیز هریک گزارشی از حوزه ماموریتی خود را به کمیسیون ارائه دادند.

در خاتمه این نشست، “محمد صالح جوکار” رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ، آمادگی این کمیسیون را برای تقویت ناجا، رفع خلاء های قانونی در برقراری نظم و امنیت و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات را اعلام کرد.*