گردشگری و توریسم

هشدار دولت نجات ملی یمن به رژیم صهیونیستی

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری “سبا” یمن، «هشام شرف» وزیرامورخارجه دولت نجات ملی یمن در صنعاء با بیان این که حمله به مقاومت لبنان، حمله به تمام محور مقاومت است گفت: این تجاوزات همزمان با مشکلات داخلی اسرائیل و نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روی می‌دهد.

شرف از کشورهایی که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند، خواست که اشتباه فرماندهان اسرائیلی مبنی بر این که مرزها، عمق جغرافیایی و منافع دریایی آنها از حملات مقاومت و متحدان آنها در امان خواهد بود، اصلاح کنند، گروه‌هایی که می‌توانند پاسخ دردناک و کوبنده به تل‌آویو بدهند.

وی افزود: اسرائیل به خوبی می‌داند، جبهه مقاومت کشورها و قدرت‌های متعددی را در منطقه گردهم جمع کرده است.

وزیر امورخارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: این به نفع اسرائیل و حامیان رژیم صهیونیستی نیست که جنگ منطقه‌ای جدیدی راه بیاندازد، تل‌آویو خوب می‌داند که تأثیر همچین جنگی از لبنان، سوریه و کشورهای همسایه آنها خواهد گذشت و به آب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد رسید.

 رسانه‌های اسرائیلی دوشنبه از وقوع چند انفجار و تبادل آتش در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

بر اساس ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیروهای این رژیم به سمت نیروهای حزب‌الله که سعی داشتند وارد فلسطین اشغالی شوند،‌ آتش گشودند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ادعای رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه حمله و درگیری روز دوشنبه در جنوب لبنان از سوی نیروهای حزب‌الله آغاز شد، تکذیب کرد.

به دنبال شهادت یکی از نیروهای حزب‌الله لبنان در سوریه در حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، طی روزهای اخیر رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله، به حضور نظامی خود در مرز با لبنان افزوده است.

در روزهای اخیر گمانه زنی‌های زیادی درباره واکنش حزب‌الله به اقدام اسرائیل در محافل سیاسی و رسانه‌ای مطرح است.