گردشگری و توریسم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر: مطبوعات پویا توان کمک به تمام حوزه‌ها را دارد

فاطمه کرمپور روز دوشنبه در نشست با اعضاء جدید خانه مطبوعات استان بوشهر افزود: مطبوعات و رسانه همواره در بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی بیان کرد: آموزش‌های با کیفیت یکی از اولویت‌های مهم خانه مطبوعات است که اعضای این تشکل باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کرمپور با اشاره به اینکه آموزش موجب ارتقاء مطبوعات و رسانه می‌شود، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌توان از ظرفیت فضای مجازی در این راستا استفاده کرد.

وی یادآور شد: حضور پررنگ اعضای خانه مطبوعات در انتخابات را باید به فال نیک گرفت زیرا این آمار پاسخگوی سوال‌ها و ابهام‌های بعضی از افراد معترض به انتخابات است.

کرمپور ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر حمایت کامل را از خانه مطبوعات دارد و امید است با هم افزایی و انسجام در هدف‌های  کلان حوزه مطبوعات استان گام‌های موثری برداشته شود.

وی در ارتباط با اساسنامه خانه مطبوعات گفت: بازنگری و برطرف کردن نقاط ضعف و مشکلات در اولویت هیات مدیره خانه مطبوعات برای عضویت و مشارکت بیشتر اصحاب رسانه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خانه مطبوعات بازوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مطبوعات و رسانه است.

آنیتا مظفری افزود: خانه مطبوعات تنها تشکل صنفی است و ظرفیت بسیار بالایی در توسعه رسانه ها دارد.

وی بیان کرد: مشارکت هر چه بیشتر  اعضای خانه مطبوعات استان در انتخابات نشان از اهمیت و جایگاه این تشکل صنفی بین اصحاب رسانه دارد.

در پایان با رای گیری اعضا مازیار هوشمند، وحید امیر، صدیقه جمالی و عبدالحمید شعرانی برای مدت سه سال به ترتیب به عنوان مدیرعامل، نائب رئیس، منشی و خزانه دار خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر انتخاب شدند.