گردشگری و توریسم

رییس جدید هیات تیراندازی کردستان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با حضور ۱۴ نفر از اعضای مجمع و تنها یک کاندیدا برگزار شد و در نهایت حسین خزایی توانست به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان روز پنجشنبه در این مجمع گفت: در مقایسه با استان‌های دیگر به دلیل کمبود زیرساخت‌ها عقب مانده هستیم و این عقب ماندن تنها بدلیل نبود زیرساخت‌های مورد نیاز در این رشته ورزشی است چرا که ما شاهد حضور ورزشکاران، داواران و مربیان علاقه‌مند به این رشته ورزشی هستیم.

حامد جولایی با اشاره به اینکه ۱۴۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی وجود داشته و امکان پیگیری طرحی جدید برای رشته تیراندازی در استان وجود ندارد،  افزود: استاندار کردستان قول ایجاد یک سایت تیراندازی در مجموعه ۲۲ گولان دادند که تلاش می‌کنیم تا آخر امسال راه‌اندازی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه استان استعدادهای زیادی در رشته تیراندازی دارد، اضافه کرد: ۱۵۰ میلیون تومان بدهی شهرداری به ورزش قرار است به زودی دریافت شود که به هیات تیراندازی برای تهیه تجهیزات لازم داده می‌شود.

سرپرست هیات تیراندازی که پیش از آن رییس هیات هم بوده است نیز در این مجمع گفت: در مدت فعالیت خود موفق شدیم سایت اهداف پروازی را در استان برای این رشته ورزشی راه‌اندازی کنیم.

اصغر گومه‌ای افزود: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تلاش کردیم مربیان و داوران را به روز و تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تنها ۲ هیات شهرستانی غیرفعال است یادآور شد: ۱۴ هزار دانش‌آموز مورد استعدادیابی قرار گرفت و مسابقه‌ای هم با حضور ۶۰۰ بازنشسته برگزار شد.

حسین خزایی رییس جدید هیات تیراندازی کردستان هم بر گسترش این رشته در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در تمام شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: برای ارتقای سطح تیراندازی در استان تلاش می‌کنم.

حسین خزایی اضافه کرد: جذب اعتبارات، فعال کردن تمامی هیات‌های استانی تیراندازی و پیگیری راه‌اندازی سالن از دیگر اهدافی است که پیگیری می‌شود.