گردشگری و توریسم

۴۲ اثر به بخش مسابقه جشنواره فیلم کرمان راه یافتند

مجتبی دهقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب آثار راه یافته به بخش مسابقه در بخش های فیلم استانی، بخش غیربومی و بخش ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، طی ۱۰ روز و استخراج و جمع بندی امتیازات در طی چهار مرحله انجام شد.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده اسامی و عناوین آثار راه یافته به بخش مسابقه در تاریخ ۱۵ تیر و اسامی و عناوین کاندیداهای برگزیده در تاریخ  ۲۵ تیرماه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

دبیر تخصصی جشنواره فیلم کرمان تصریح کرد: از مجموع ۱۰۵ اثر فیلم رسیده به دبیرخانه جشنواره فیلم کرمان، ۲۱ اثر در بخش جنبی، ۵۱ اثر فیلمنامه رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش مسابقه فیلمنامه و ۶۲ فایل عکس از عکاسان صحنه و پشت صحنه آثار رسیده به نمایش گذاشته می شود.

دهقانی ادامه داد: اسامی و عناوین کاندیداهای برگزیده در این بخش ها از جشنواره فیلم کرمان نیز در زمان موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: نخستین جشنواره فیلم کرمان در بخش مسابقه استانی در قالب های داستانی، مستند، انیمیشن و بخش ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مسابقه فیلمنامه استانی برگزار می شود.

جشنواره فیلم کرمان از اول تا سوم مرداد در سینما شهر تماشای کرمان برگزار می شود.