گردشگری و توریسم

شکست خانگی داماش برابر خوشه طلایی ساوه

در جریان این مسابقه که سه شنبه شب در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با نتیجه یک بر صفر برابر تیم داماش گیلانیان به برتری دست یافت تا با کسب این سه امتیاز خارج از خانه، همچنان جزء تیم های صدرنشین باقی بماند.

این دیدار، از هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور و طبق پروتکل بهداشتی، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار  گرچه دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم داماش با توجه به شرایزط میزبانی و آشنایی با زمین مسابقه و همچنین آشتنایی با شرایط آب و هوایی، بیشتر از حریف خود بر میدان تسلط داشت اما در نهایت نتوانست از این تسلط خود سود ببرد و این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

در نیمه دوم نیز با توجه به اخراج دو بازیکن از داماش گیلانیان، تیم خوشه طلایی ساوه بر بازی تسلط بیشتری یافت و سرانجام توانست در دقیقه ۷۰ توسط محمد قنبری به گل برتری دست یابد تا برنده این دیدار سخت باشد و هر سه امتیاز این بازی را تصاحب کند.

قضاوت این دیدار را، سعید لهراسبی با کمک های علی رعیت و مجتبی قاسمی برعهده اشتند که ابوالفضل دوستی به عنوان داور چهارم و حسین نیرویار به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور  یافتند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، خوشه طلایی ساوه با ۴۵ امتیاز در مکان سوم و داماش گیلانیان با کسب ۳۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.