گردشگری و توریسم

تیم فوتبال شهر خودرو ذوب آهن اصفهان را شکست داد

تیم فوتبال شهر خودروی خراسان یکشنبه شب در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا(ع) مشهد و در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال و بعد از چهار ماه وقفه که به خاطر کرونا ایجاد شده بود میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود.

در این مسابقه تیم شهر خودرو به دنبال کسب سه امتیاز خانگی و کسب سهمیه آسیایی بود و تیم ذوب آهن هم که دو روز قبل لوکا بوناچیچ را به عنوان سومین سرمربی خود در فصل جاری انتخاب کرده بود نمی‌خواست در این بازی شکست بخورد.

در نیمه نخست این دیدار تیم شهرخودرو در دقیقه ۶ با ضربه سر سعید صادقی به گل رسید. در ادامه این بازی تیم ذوب آهن در دقیقه ۲۱ با خطای محمد علی فرامرزی بر روی دانیال اسماعیلی فر صاحب ضربه پنالتی شد که ضربه اسماعیلی فر به تیر عمودی دروازه تیم میزبان برخورد کرد. حملات تیم مهمان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۴۲ بازی تیم ذوب آهن به وسیله ایوان مارکویچ به گل تساوی دست یافت.

در نیمه دوم بازی در دقیقه۶۲ مهدی خلعتبری با ارسالی که بر روی دروازه تیم ذوب آهن انجام داد سعید صادقی را درموقعیت گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن با دفع ناقص دروازه بان تیم مهمان برای دومین بار باز شد و این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند.

داوری این دیدار رضا کرمانشاهی برعهده داشت و حسن انتظاری همراه با احد سلطانی او را در امر قضاوت کمک کردند.

تیم فوتبال شهر خودرو در دیدار بعدی خود روز ۱۵ تیر ماه به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود و تیم ذوب آهن در چهاردهم تیر ماه میزبان تیم پیکان خواهد بود.