گردشگری و توریسم

وضعیت فرهنگی ورامین زیبنده شهر ۱۵ خرداد نیست

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به این که دشمن به دنبال از بین بردن تمدن اسلامی هستند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که دشمن در پی از بین بردن تمدن اسلامی هستند و این امر را با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در هدف قرار دادن ارزش‌های دینی و اخلاقی مردم دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: هفته گذشته در خطبه‌های نماز جمعه ورامین مطلبی در خصوص دوچرخه سواری بانوان از تریبون نماز جمعه ورامین گفته شد و حملات و توهین‌های شبکه‌های ماهواره‌ای مزدور نشان داد که این تیر به هدف خورده است.

وی تصریح کرد: ما طرفدار ورزش بوده و آن را یک معروف می‌دانیم ولی با فساد و این که یک خانم در ملاء عام و در اختلاط با محرم و نامحرم باشد درست نیست و در اصل اجرای همای توطئه دشمن است.

محمودی گفت: اگر مسئولان می‌خواهند وضعیت امروز ورامین را از نظر فرهنگ و حجاب نظاره‌گر باشند، سری به خیابان‌های شهر بزنند چرا که این وضعیت زیبنده شهر شهیدان ۱۵ خرداد نیست.

وی افزود: از مسئولان قضایی و نیروهای ضابط درخواست دارم که در حفظ امنیت اخلاقی تلاش بیشتری داشته باشند و مردم نیز به وظیفه خود در امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: دنیای امروز به خوبی حقوق بشر آمریکایی را می‌شناسد ، حقوق بشر از منظر آنان به مفهوم خفه کردن و کشتن و هرگونه ندای آزادی است.

وی گفت: امروز مردم ایران ضمن ابراز همدردی با ملت آمریکا، مثل همیشه شعار کوبنده مرگ بر آمریکا را سر داده و خطاب به برخی متفکران سیاسی که با تمام بدعهدهای ها بازهم دم از رابطه و مذاکره با آمریکا می‌زنند اعلام می‌دارند که با وجود تمامی مشکلات در برابر زیاده خواهی استکبار می‌ایستند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه گفت: مسئولان قضایی در برخورد با فساد نباید تسامح و مماشات داشته باشند .

وی گفت: این که مبارزه با فساد از درون خود قوه قضائیه آغاز شده نقطه مثبتی است که مردم را به آینده امیدوار می‌کند، ناراحتی مردم این است که برخی از مدیران متخلف به جای عزل و محاکمه، در مدیریت‌های جابجا می‌شوند.