گردشگری و توریسم

امام جمعه ابرکوه: نیروی انتظامی از مظاهر اسلامیت نظام صیانت کند

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر سه‌شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با گرامیداشت هفته قوّه قضائیه و شهادت آیت‌الله بهشتی افزود: رضایتمندی مردم از مولفه‌های مهمی است که باید مورد توجه نیروی انتظامی باشد و مردمی بودن، با انگیزگی و اخلاق مداری از ویژگی‌های بارز فرماندهان نیروی انتظامی در استان یزد است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ دینی در جامعه خاطرنشان کرد: مسئولیت نیروی انتظامی و پرسنل ناجا در استان بسیار حساس است زیرا علاوه بر ارتقاء امنیت اجتماعی، اخلاقی و مالی شهروندان، تلاش نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با منکرات و عوامل سلب امنیّت نیز باید برجسته باشد .

فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار که پس از بازدید از مراکز انتظامی شهرستان ابرکوه انجام شد با گرامیداشت یاد خاطره شهید بهشتی اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال میزان کشف سلاح‌های غیرمجاز ۶۷ درصد افزایش و میزان سرقت و آمار جانباختگان در صحنه تصادف استان به ترتیب ۲۷ و ۸۰ درصد کاهش یافته است .

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: رویکرد نیروی انتظامی استان یزد در حوزه فرهنگی و اجتماعی، سامان‌دهی هیات مذهبی و رفع تنش‌های آنان، کنترل تفرجگاه‌ها و مناطق ییلاقی استان، برخورد با سگ گردانی و دیگر مظاهر منکر، ارتقاء امنیّت همه جانبه و جلوگیری از برگزاری مجلس لهو و لعب در خانه باغ ها، دوچرخه سواری بانوان و مهار قاچاق در استان است .

 وی با  قدردانی از امام جمعه و فرماندار شهرستان ابرکوه در زمینه پیگیری مطالباتی همچون فعال کردن کامل فضای ایست و بازرسی فراغه خاطرنشان کرد: این مطالبه در دستور کار است و به صورت خاص پیگیری می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در سفر به ابرکوه با فرماندار و فرمانده انتظامی ابرکوه دیدار و در نشست شورای تامین این شهرستان شرکت کرد، وی همچنین از یگان‌های انتظامی این شهرستان بازدید و از خدمات پرسنل ناجا دراین شهرستان تجلیل کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.